Kenangan (Special&Bonus)

3 1 0
                                    

Kau mungkin belum tahu lagi, betapa berharganya dirimu. Aku harap kau tidak lupa diri kau...

Adakah kau akan mengingatinya lagi jika aku memberitahu, yang kau berjalan di atas laluan yang indah.. Dulu

Kalau kau berhenti untuk seketika, kau akan nampaknya... Kenangan yang kau tinggalkan di belakang...

Setiap kenangan kau, sangat indah.. Kenangan yang kita cipta bersama.. Bersinar selalu, dimana sahaja kita  berdiri...

Akukan pelukmu, supaya kau tidak berasa sakit... Seperti di hari kau memelukku.. Aku mencintai setiap kenangan ini, walaupun di hari yang akan datang aku tidak disisimu...

Aku baik-baik sahaja, selagi kenangan kita diingati.

Aku terkadang merindui saat ini. Aku mungkin akan tersenyum sendirian memikirkanmu...

Di hari kita bersama sudah berlalu, ianya menjadi sebuah kenangan yang terbaik untuk kita...

Setiap kenanganku, sangat indah.. Kenangan yang kita ciptakan bersama.. Bersinar selalu, dimana sahaja kita berdiri...

Akukan pelukmu, supaya kau tidak berasa sakit... Seperti di hari kau memelukku~

Aku mencintai setiap kenangan ini, walaupun di hari yang akan datang aku tidak disimu...

Aku baik-baik sahaja, selagi kenangan indah diingati.

Aku sudah berlari untuk datang kepadamu. Terkadang aku ingin berhenti, terkadang aku hampir terjatuh, terkadang aku hampir tersesat tepi keranamu aku sampai sejauh ini...

Aku berterima kasih kerana ditemukan kau, yang meninggalkan kegembiraan di hidupku...

Tak kisah apa yang terjadi, kitakan selalu bersama.

Ingatlah kenangan, kenangan ini, kegembiraan yang kita hasilkan bersama...

Walaupun bila di hari kita bersama menjadi kenangan.. Dan di hari kita telah bersama semuanya hilang...

Semuanya kenangan kita





Lagu ni author ada ubah sikit dan asal lagu ni dari kumpulan APink.. Siapa stan group dorang memang tahulah... Tajuk sebenar tak silap author Memories... Sedikit cover dari lagunya

My SongsWhere stories live. Discover now