Buanglah aku. Dari hatimu. Jangan seruku. Aku tak akan sekali-kali kembali setelah itu.
Cinta bertepuk sebelah tangan. Dimana penawarnya? Aku perlukan ianya racun. Terseksa, kau menatap aku kosong.
Kau kejam, Kau kejam, mengapa kejam padaku? Kembali, kembalilah pada dirimu yang dulu. Meski kau kejam padaku, aku masih mencintamu. Katakan sahaja jika kau benci... Aku
Biarkan aku.. Pergi dari duniamu. Lakukan apa saja yang kau mahu. Musnahkan aku jika itu buatmu bahagia. Lenyapkan diriku jika dengan itu kau boleh gembira. Lemaskan aku sehingga kau puas. Bencilah aku jika itu buatmu selesa selamanya.
Tak kisah seberapa mana dekatnya kita, hatiku hanya punya satu. Dan kau bencikan aku.
Tolong jangan lupakanku. Jangan buat aku sedih. Jangan buat aku terseksa. Walau kita tiada apa-apa lagi hubungan, aku merinduimu walau kita berjauhan.
Tanpa hati aku takkan pernah mengenal dirimu. Tanpa perasaan kau tentu tersakiti. Aku cuba berimu segalanya. Di akhir kisah antara kita, hanyalah penyeksaan yang ku dapat.
Kau kejam, kau kejam, mengapa kejam padaku? Kembali, kembalilah pada dirimu yang dulu. Meski kau kejam padaku, aku masih mencintaimu. Katakan sahaja jika kau benci... Aku
Biarkan aku... Pergi dari duniamu. Lakukan apa saja yang kau mahu. Musnahkan aku jika itu buatmu bahagia. Lenyapkan diriku jika dengan itu kau boleh gembira. Lemaskan aku sehingga kau puas. Bencilah aku jika itu buatmu selesa selamanya.
Kesakitan yang ku rasa, kau tak akan tahu. Aku memendamnya, kau tak kisah akan aku. Kau sangat kejam...
Cara kau menyeksaku. Sangat lain dari yang lain. Aku tak mampu melupakanmu. Hatiku terkunci untukmu. Semakin ku mencuba lupakanmu aku makin terseksa...
Buanglah aku. Dari hatimu. Jangan seruku. Aku tak akan sekali-kali kembali setelah itu...
YOU ARE READING
My Songs
SachbücherLagu-lagu yang hanyalah ditulis oleh saya sendiri. Meluahkan segalanya. Ada sedikit cover dari lagu lain. So jangan kecam😂 Korang boleh datang sini tengok dan baca saya punya lagu sendiri. muzik latar belakang? Sorry tak ade... kalau nak guna lagu...