HER ŞEY YENİDEN BAŞLIYOR BÖLÜM ~1~

20.3K 215 101
                                    

Helllllllllllllooooooooooooooo canlarım ve beybilerim. 🫀

Size iç dünyamın kapılarını sonuna kadar açıyorum.

Desteklerinizi ve bildirimlerini bekliyor olacağım 🌑

Beni nerden keşfettiğinizi buraya not alın lütfen.
Merak içerisinde bekliyor olacağım.

Keyifli okumalar. 🖤

Bugün günlerden perşembeydi ve her zaman ki  olduğu gibi uyanamıyordum. Zaten hafta içleri hep böyle oluyordu. Bir türlü uyanamıyordum . ama işimin gücümün olmadığı günler erken uyanasım tutuyordu.

Odamın kapısı çalarken  konuşacak halim olmadığından dolayı "hıhı hıhı gel "diyebildim anca

sıkıntı yoktu onlar buna alışmıştı ve beni çok iyi anlıyorlardı. Gözümü tam açamadığımdan dolayı içeri gelen silüeti gelenin kim olduğunu anlamak için gözlerimi açmaya çabaladım en sonunda bana seslenen sesle emir olduğunu anladım .
"Krizalit hadi kalk" diyordu. Sesindeki sevdiğim o tınısıyla
Yatağa düşen ağırlıkla yanı başıma oturduğunu hissettim .

Uyanmak için gerinirken bir yandan da gözlerimi ovaladım.
Gözlerimi ovaladıktan sonra gerinmem bitince saçlarıma düşen elle. Gözlerimi açarak "günaydın yakışıklı" dedim ellerini saçlarımdan gezdirmeye devam ederken "günaydın  krizalit " dedi

Emir bir tek bana bu kadar şefkatli, kibar ve sevecen davranıyordu ailemizdeki (evimizdeki)   herkesi çok severdi ama en çok bana gösterirdi sevgisini diğerleriylede tıpkı benimle olduğu gibi çok yakındı ama dış dünyamızı pek sevdiği ve kibar davrandığı söylenemezdii.

Ona tekrar odaklandığımda kendime gelmemi beklediğini anladım .
Siyah eşofman altıyla ve kaslı çıplak üstüyle tüm yakışıklığına rağmen tatlı bir çoçuk gibi geliyordu bana.
"Sanırım kalkıp hazırlansam iyi olur"dedim oturur pozisyonu alarken yanında "önce günaydın öpücüğü " dedi onu öpmemi beklerken
Ona sıkıca sarılıp yanağına kocaman bir öpücük kondurdum "oldu mu "dedim
Normal de öpmek ve öpülmekten nefret ederdim ama hayatta istisnalara yer vardır.
Sırıtarak " şimdi oldu "dedi ikimizde yataktan kalkarken gözleri onaylanmayan bir tonla beni izliyordu.

Üzerimdeki kısa pijama şortum ve üstümde de şortumun kısa bluzu  vardı gök mavisi olan pijamalarımın daha birçok rengi ve deseni vardı .
Bir şeyi rahat bulunca neredeyse her çeşidinden alan tiplerdendim.
Gözleri gözlerimi bulurken ""kesinlikle hepimiz de dahil bu eve erkek misafir getirmiyoruz kuzenimiz dahi olsa da "" dedi tüm çiddiyeti ile. 

Gecen gün cenk kuzeni alp'i  ağırlamak. İçin konuşurken gece tekrar arabayla yol almasın diye gece bizde kalabilir demiştim .evi uzak olmasından dolayı cenk dahi herkes bana dehşet içinde bakıp hep bir ağızdan "hayır" demişlerdi ve alel açele kalma konusunu kapatmışlardı.

Emir e dönüp "sakin olsan iyi olur uzun bir süre kimse bu eve misafir olarak kalamayacağını anladım "dedim
Misafirlerden hoşlanan biri olsam da ben rahatsız olmadığım sürece kimin kaldığı ile ilgilenmezdim.

memnun bir şekilde gülümseyip "buna sevindim ne giyeceğine karışmayacağımızı bilmiyoruz ama lütfen evimizde bizden başka kimse kalmasın mümkünse  " dedi bir şey dememe izin vermeden "hadi elini yüzünü yıka ve kahvaltıya gel" dedi ve odadan çıktı.   
Nadiren de olsa giydikleri ne dırdır etseler de benim sinirleneceğimi hissetikleri an konuyu apar topar kapatıyorlardı.

 Odamdaki banyo ya geçip lavaboda elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağı mutfağa indim . nefis kokular geliyordu.

ben uyanırsam ben hazırlıyordum kahvaltıyı uyanamadığım günler ise onlar  hazırlıyorlardı bazen ise birlikte hazırlardık ama nadir olurdu.  Evin iş düzenini duzeltene kadar nasıl işkence yaşadığımızı hatırladım gözlerimi devirmeme rağmen yüzümde tebessümü hissettim.  Çünkü evde her gün bir iş kavgası oluyordu. Çok şükür ki bir ay sonra düzene girmiş bir iş rutinimiz olmuştu.

GÜNAHKÂR ZİHİNLER VE DİRİLEN RUHLAR (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin