1.rész

3.6K 88 3
                                    

Sofia Balck

Ez lesz az első évem a Roxfordban, ezért még nincsenek barátaim akikkel ülhetnék. Szóval most a vonaton sétálgatok és helyet keresek. Sok cuccom van, emiatt nehezen férek el a keskeny folyosón. A folyosó falai szürkék voltak és a külön álló fülkék szorosan egymás mellett helyezkedtek el.

Nagy nehezen találtam egy fülkét ahol volt még egy szabad hely szóval gondoltam megkérdezem, hogy leülhetek-e.

A fülkében három fiú ült. A bal oldali ülésen egy egész helyes, szőke hajú fiú ült. Vele szemben pedig két ducibb srác ült.

-Elnézést szabad ez a hely?-kérdeztem meg őket.

-Nem látod, hogy ott van a táskám, sárvérű.-szinte köpte a szavakat a világos hajú fiú.

-Descendo-mikor meghallottam a varázsigét az eddig a kezében levő étel már az arcán volt.-Én Hermione Granger vagyok, nálunk még van egy hely ha szeretnél odaülhetsz közénk.

-Szívesen ülök hozzátok, köszönöm.

Követtem Hermionét az ő fülkéjükig. Amikor benéztem láttam, hogy két fiúval utazik. Az ablak mellett egy barna hajú, szemüveges fiú ült, a szemüvege egy kicsit koszos volt. A homlokán volt egy villámra hasonlító sebhelye, ebből egyből tudtam, hogy ő Harry Potter. Harry mellett egy vörös hajú fiú ült. A ruhái tiszták, de szakadtak voltak. Gondolom nagy családból származik. Amikor beléptem akkor épp csokit tömött a szájába.

-Sziasztok én Sofia vagyok.-amint bemutatkoztam a két fiú egymásra nézett és kb. egy percig csak bámulták egymást, mintha gondolatban beszélnének.

-Halo-legyezte meg a kezét Hermione és ennek köszönhetően kiestek a "farkasszemezésből".

-Ja bocsi-szólalt meg Harry-én Harry vagyok, ő pedig itt mellettem Ron.

-Szia-köszönt,ezek szerint Ron.- Még sose láttalak Roxfordban. Melyik házban laksz?

-Még semelyikben se, ez lesz az első évem.

-Nem tűnsz elsősnek-mondta Ron.

-Nem is vagyok, csak eddig nem idejártam.

-Hova jártál?

-Beauxbatons Mágusakadémiába tanultam eddig. Múlt évben én is jelentkeztem a tűz serlege megnyerésére, de nem engedtek részt venni, mert még fiatal voltam.

-És hogy hogy eljöttél onnan?

-Meghalt az édesanyám és kiderült, hogy az apám akivel még soha nem találkoztam itt él, szóval ide kellett jönnöm. Leveleztünk és azt mondta, hogy beiratott a Roxfordba és, hogy itt lesz amikor kiderül, hogy melyik házba kerülök. Állítólag utána találkozunk.

-Még soha nem találkoztál vele és idejöttél miatta?

-Nehezen hoztam meg ezt a döntést, mert ott volt az életem, de mindig is megakartam ismerni, szóval most itt vagyok.

-Milyen szerencse. Remélem végre nem csak ezzel a két sráccal kell lennem-mondta Hermione nevetve.

Egész úton beszélgettem velük és nagyon jófejek voltak. Elmondtak hogy ki volt az a három bunkó srác és hogy ők Mardekárosok. Azt mondták, hogy remélik hogy a Griffendélbe osztanak be. Őszintén én is remélem, mert nem akarok azzal a három sráccal egy házba kerülni.

1 órával később

MARDEKÁR-kiáltja ki a sapka.

Görcsben van a gyomrom. Most jövök én.

-Hova szeretnél menni drágaságom?

-A Mardekárba nem szeretnék.

-NE A MARDEKÁRBA? Pedig ott sokra vihetnéd. Megtanulhatnád irányítani az átváltozásod, de ha te oda nem szeretnél akkor legyen a ....

Harry Potter

Amikor megláttam Sofiat belépni a fülkénkben Ronnal egyből egymásra néztünk. Mi már tudtuk, hogy ki ő még mielőtt belépett volna.

Bűnbeesés /Draco Malfoy/Where stories live. Discover now