Sofia Balck
-APA...?-mértem végig az előttem álló magas férfit. Barna, hullámos haja ráomlik a vállára és barna szeme van akárcsak nekem. Mostmár tudom kitől örököltem. Eddig mindig kivülállónak éreztem magam a rokonaim között, mivel csak az anyukám ágát ismertem és ott mindenki szőké hajú és kék vagy zöld szemű volt.
-Sirius az apád?-kérdezte Hermione meglepődve- Sirius nem is tudtam, hogy van gyereked. Harry tudja?- Harry? Neki miért kéne erről tudnia? Lehet, hogy rokonok vagyunk?
-Harrynek miköze van hozzád?-fordultam az előttem álló férfi felé aki állítólag az apám.
Én az a fajta ember vagyok, aki nem fél nyíltan megkérdezni azt ami érdekli, ezért is kérdeztem rá, hogy Harry és az apám között milyen viszony van.-Harry a kereszt fiam és igen Hermione ő már tudja. Tegnap este Harry és Ron vacsorázott és én addig elmondtam nekik, hogy van egy lányom aki annyi idős mint ti. Képet is mutattam róla és megkértem, hogy segítsen neki és vigyázzon rá.- mostmár értem, hogy miért néztek úgy a vonaton, mintha szellemet látnának, mivel ők már tudták, hogy ki vagyok.
-Nem hiszem el, hogy nekem nem mondták el, de miért nem?-háborodott fel Hermione.
-Nem tudom Hermione, de most szeretnék elmenni beszélgetni Sof-fal és Harry-vel közösen már ha Sof is szeretne. Úristen nem baj hogy Sof-nak hívtalak, ha a becézgetés még korai akkor szólj.-akaratlanul is elkezdtem nevetni apám szerencsétlenségén. Örülök, hogy ő is ugyanannyira izgul, mint én.
-Nekem tetszik a Sof és szívesen beszélgetnék veletek.-mondtam mosolyogva.
-Remek akkor keressük meg.
Rengeteget lépcsőztünk mivel a Griffendél klubhelyisége az iskola egyik tornyában van és még a lépcsők is megszivattak minket. Hallottam hírét, hogy a Roxfordban a lépcsők szeszélyesek, de nem gondoltam volna, hogy ennyire.
A lépcsőkkel való 10 perces bajlódás után eljutottunk a Griffendél bejáratához amit a Kövér Dáma portréja rejtett maga mögött.
-Capu...-kezdtem el mondani a belépő kódot, de a Dáma közbeszólt.
-Ne, ne még várjatok egy kicsit. Hagyj mutassak valamit.-ekkor megfogott egy poharat és éneklést kezdett imitálni, amitől majdnem megsüketültem. A képeknek szabályokat kéne szabni. A Dáma ezzel a kornyikálással megzavarja a tanulók nyugalmát. Ronék mondták, hogy állandóan a magas cét próbálgatja és már az idegükre megy. Mondjuk az is igaz, hogy jól védi a Griffendélt, mivel aki meghallja énekelni az biztos elfut a másik irányba.
-Amikor én jártam ide már akkor is próbálkozott, de akkor sem sikerült neki .-súgta a fülembe az apám és a számat egy halk kuncogás hagyta el.- Kérlek szabadíts meg attól, hogy ezt mégegyszer végig hallgassam. Mondd ki a kódot.-nézett rám könyörgően és mivel ha még 1 percet ezt kéne hallgatnom megsüketülnék, ezért tettem amit tennem kellett és kimondtam a kódot.
-CAPUT DRACONIS-mondtam olyan hangosan, hogy az ő remek (remélem érzitek az iróniát) hangját túl üvöltsem.
Az ajtó kinyílt mi meg apával egyből beléptünk rajta. Ahogy az ajtó becsukódott még hallottam, hogy a Dáma az orra alatt elmormog egy olyat hogy a mai fiatalságban már annyi tisztelet sincs hogy végig hallgassák a kèpeket.
Amikor körbenéztem először a falon díszelgő címer tűnt fel. Mivel a Griffendélbe a bátrak kerülnék ezért a ház címere egy oroszlán, a színe pedig skarlátvörös és arany.
Jobban megszemléltem a szobát és egy otthonos hangulatú, kerek helyiségben találtam magam, ami tele van puha fotelekkel. Az egyik fotelben megláttam Harryt aki épp akkor nézett fel amikor ránéztem.-Sziasztok- jött oda mosolyogva- ne haragudj Sofia, hogy tegnap nem mondtam el hogy rokoni kötelék van közöttünk.-PUFF- ez meg mi volt?
-Nem tudom, abból az irányból jött-mutattam a törött váza felé.
-Biztos csak a szél miatt repült le. Nem is értem, hogy ilyen időben miért nem lehet már becsukni az ablakot.-mondta Sirius.
Ezután rengeteget beszélgettünk hármasban és nagyon megkedveltem őket. Harry már most olyan mintha a bátyám lenne, és már óva is intett egy fiútól, mégpedig Draco Malfoy-tól.
Draco Malfoy
Épp McCalagonya professzorasszonyhoz mentem amikor meghallottam, hogy Potter bocsánatot kér valakitől, hogy nem mondta el hogy rokoni kapcsolat van közöttük. Furdalt a kíváncsíság, hogy ki lehet az, ezért közelebb mentem, de levertem egy vázát. Azt hittem, hogy lebukok mert elkezdtek arra mutogatni, de szerencsére arra fogták, hogy nyitva volt az ablak. Szóval gyorsan elhúztam a csíkot, de még előtte megnéztem, hogy ki az a bizonyos rokon. Legnagyobb meglepődésemre az az új lány az azt hiszem Samantha a neve, vagy Sofia? Igen Sofia a neve szeritem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bűnbeesés /Draco Malfoy/
FanficAmikor átiratkoztam Roxfortba nem gondoltam volna, hogy egy Rómeó és Júlia történetbe csöppenek. /Akibe egyszer beleszeretünk, attól, azt hiszem, sosem szabadulhatunk. ~Vámpírnaplók/ 𝟚𝟘𝟚𝟘.𝟘𝟡.𝟙𝟝