Sofia Black
Éppen kint voltam a parkba Oliverrel mikor làttam hogy közeledik felém és meg akar csókolni ekkor valaki felkiáltott:
-Incarcerandus! -és ebben a pillanatban megkötözte Olivert.A hang nagyon ismerős volt mióta kimentem az ajtaján csak rajta jár az eszem hogy mi lett volna ha megcsókol hagytam volna vagy el kellett volna löknöm? Elkezdtem vele kiabálni:
-Mi a francot művelsz Malfoy?! Normális vagy?-szerintem látta rajtam hogy ideges vagyok. Ekkor kirohant McGalagony professzor.
-Malfoy mit képzel 3 hét büntetőmunka és nem kvidicsezhet 3 hétig - és elkántálta a kioldozó varázsigét.
Oda rohantam Oliverhez akit látszólag nagyon szorosan fogva tartott a kötél.
-Jézusom Oliver jól vagy?- aggodalmaskodtam bár nem igazán értem én se. Kicsit azért örülök,hogy Malfoy megzavart minket.
-Igen mostmár igen. -válaszolta.
Bólintottam és elakartqm hagyni a parkot csakhogy egy kéz vissza rántott. Mérgesen ránéztem és kiràntottam a kezem az övéből.
-Mit akarsz Malfoy? Mire volt jó hogy megtámadtad? Neked mi bajod van?- nem vagyok ingerült esküszöm. Láttam hogy elgondolkodott a válaszon. Érdekes.
-Ő nem jó hozzád. Nem érdemel meg téged.-fura hogy ezt ő mondja nekem.
-Miért akkor ki érdemel meg?-hangom kivsit meglepődött volt de még mindig lehetett hallani hogy ingerültség is található a hangomban.
-Valaki aki sokkal jobban törődik veled!-én ezt nem hiszem el mondtam már hogy mekkora arrogáns önfejű gyökér ez a Malfoy...Nem? Nos akkor most mondom. Fogta és itt hagyott,kételyek és kérdések között.
Elkell ismernem nagyon jól estek a szavai, de vajon kire gondolt annál a mondatnál hogy valaki sokkal jobb érdemel meg engem. Egyáltalán miért foglalkozik azzal,hogy ki jó hozzám vagy ki nem. Egyáltalán miért gondolkodom ezen napok óta. Nem érezhetek iránta semmit. Míg ezen gondolkodtam el is értem a Griffendél szobáig. Gyorsan kimondtam a jelszót és most furcsa módon egyből beengedett a dáma. Gyorsan lezuhanyoztam, elvégeztem az esti teendőimet és befeküdtem a meleget nyújtó ágyikómba amin vörös és arany színpáros takaróm található. Hamar elnyomott az álom.Közel sétálók hozzá ő csak mosolyogva néz ràm. Egy kis ideig szemezünk majd a szeme letéved a számra majd újra vissza a szemembe. Megbabonázott a gyönyörű szeme. Majd hirtelen közel húz magàhoz és megcsókol. Ő a derekamat szorítja én pedig a tarkójába kapaszkodok és közbe a haját birizgálom. Mire levegő hiányba elváltunk.
-Szeretlek, mindig is szerettelek.
-Én is Draco!Ekkor felriadtam. A hajam tiszta izzadság volt, nem értettem a helyzetet miért álmodnék ilyet. Egyáltalán mi történik velem?....
——————————————————————
"Az egyszerű megoldás olyan, mint viharban a fény. A vesztedbe rohansz, ha követed, mert nem mindig vezet biztos helyre. " -Merlin
"Ilyen a szerelem is. Lehet fényt hoz de lehet éppen a vesztedbe készülsz ha követed. De ha meg se próbálod soha nem tudhatod meg milyen a vesztedbe rohanni." - szerk.——————————————————————
Új könyv olvasható A LEGENDÁS KIRÁLY címen!
ESTÁS LEYENDO
Bűnbeesés /Draco Malfoy/
FanficAmikor átiratkoztam Roxfortba nem gondoltam volna, hogy egy Rómeó és Júlia történetbe csöppenek. /Akibe egyszer beleszeretünk, attól, azt hiszem, sosem szabadulhatunk. ~Vámpírnaplók/ 𝟚𝟘𝟚𝟘.𝟘𝟡.𝟙𝟝