9.rész

1.2K 46 0
                                    

Sofia Black

14:10 van és én áldom az Istent, hogy végre kicsöngettek az utolsó óráról is. 

Nagyon fáradt vagyok mert nem tudtam aludni, egész éjjel csak forgolódtam. Az, hogy Draco tegnap elhívott a bálba nagyon ledöbbentett és félek, hogy nem fogja tudni elviselni, hogy lekoptattam. Remélem nem lesz megint olyan bunkó, mint amikor legelőször találkoztunk. Végre eljutottunk arra a szintre, hogy nem szólogatunk be egymásnak minden percben, de félek ezután újra ez lesz.

Miközben gondolkodtam össze-vissza sétálgattam és a Mardekár klubház ajtajában lyukadtam ki. Gyorsan megfordultam nehogy találkozzak Dracoval, de kigondolta volna, hogy pont most megy edzésre.

-Mit keresel itt Black, csak nem elvesztetted az időérzéked? Tudtommal az edzésem után fogunk tanulni.

-Igen így van én csak...-próbáltam kitalálni egy nyomós indokot, hogy mit keresek itt, mert az, hogy épp rajtad gondolkodtam és a lábam idehozott nem igazán lenne jó.

-Csak mi?-a kezét a füléhez emelte, jelezve, hogy hallgatja a magyarázatomat.

-Csak az, hogy nem tartozom neked magyarázattal, szóval tűnj az utamból!-a jobb kezemmel arrébb löktem és már azt hittem, hogy nyerek, de ő a csuklómnál fogva maga felé fordított és nem engedte el nehogy el tudjak menni.

-Tudom, hogy csak azért jöttél ide, mert hiányoztam.-suttogott a fülembe és a hangjától kirázott a hideg, amit észre is vett, mert tovább beszélt. -És úgyis velem fogsz jönni a bálba.-már épp nyitottam beszédre a számat, de neki már hűlt helye volt.

Miért akar ennyire velem menni a bálba? És én miért remegtem meg a hangjától amikor ki nem állhatom? Mindegy most nincs időm ezzel foglalkozni találkozok Harry-vel.

Draco Malfoy

Azok után, hogy Sofia tegnap kikosarazott nem gondoltam volna, hogy kezdd érzelmeket táplálni irántam, de a mai délután után már kezdem azt érezni, hogy igen. Amikor suttogtam a fülébe megborzongott és nem lökött el magától, ami igen meglepő. Ezek után úgy érzem, hogy a csapatkapitányi cím az enyém marad.

Bűnbeesés /Draco Malfoy/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant