2. rész

2.2K 81 4
                                    

Sofia Black

Ha vakmerő vagy s hősi lelkű, Házad Griffendél. Oda csak az kerül, ki Semmitől se fél. És én úgy látom elég bátor vagy hát akkor legyen a Griffendél-mondta a Teszlek Süveg akinek nagy híre van az egész földön. Ahogy elnéztem nagyon öreg és kopott sapka volt. Mikor ezt kimondta nagyon megörültem a teremben pedig nagy őrjöngés lett úrrá. Az összes Griffendéles állva tapsolt,nekem meg a szokásos nagyon boldog mosolyom villant az arcomra. Hermione és a két srác Harry és Ron nagy mosollyal üdvözöltek a Griffendélnél, elkezdődött az ünnepélyes lakoma az újoncok köszöntésére. Dumbledore motyogott valamit és az összes asztal megtelt finomabbnál finomabb ételekkel, desszertekkel.

Miután vége lett a vacsorának ahol mindenki degeszre ette magát,nekem meg kellett keresnem Dumbledore professzor irodáját mert apàm ott vár engem.

30 perccel később

Nem hiszem el hogy én vagyok az egyetlen szerencsétlen aki nem találja meg Dumbledore irodáját már vagy 30 perce keringek de sehol semmi. És ekkor valaki fellökött

-Áu, nézzél már a lábad elé-mondtam az ismeretlen idegennek aki nekem jött.
-Inkább te néz a lábad elé te sárvérű. Amúgy is ez itt a Mardekáros szárny. Büdös Griffendéleseknek nincs helye itt felénk. -mondta nekem a szőke arrogáns fiú a vonatról
-Bakker ha tudom hogy itt vagy nem ezt az útvonalat választom.-na igen engem sose kellett félteni a szavak dobálózásával.

Puffogva odébb állt a szőke, azt hiszem ezt a kört én nyertem. Vissza fele indulva össze futottam Hermionéval aki megmutatta merre menjek és megkértem hogy jöjjön be velem mert nagyon izgulok, félek hogy nem fog kedvelni. Elindultunk a folyosón ami tele van szebbnél szebb festményekkel és mindegyik nagyon segítőkész és nagyon aranyosak. Körülbelül 5 percet sétáltunk még és elértük az irodát.

-Hermione nagyon izgulok szerinted kedvelni fog?-kérdeztem izgatott hangon
-Ne aggódj tuti kedvelni fog.
-Bejössz velem?

Nem válaszolt csak bekopogott és az ajtó ki is nyilt.Majd kilépett Dumbledore professzor és egy férfi.

-Szia Sirius te hogy hogy itt vagy. Harry éppen Ronnal van Hagridnál.-döbbent le Hermione
-APA...?

Bűnbeesés /Draco Malfoy/Where stories live. Discover now