'You're always talking about escaping aren't you? Always thinking about it. Always dreaming about it. '
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
SOMEONE POV
"duit dah masok.. Cunnnnnnn"kata Lia sambil bergelek2..
"lepas 1 atau 2 tahun lebih kita x buat mcm ni.. Akhirnya kita kembali jua! Ke jalan sesat! "kata Carl dengan gelak babi dia..
"aq pelik betoi lah.. Tang mana depa tau yg bdk dua ekor ni ada dgn kita? Aq rasa something pelik lah"kata Lili sambil pdg bdk dua org..
"buka baju dia"kata Lisa.
Semua pdg dia..
"kita kena tgk.. Kot2 ada tattoo apa2 ke? Sambil2 tu blh buat scan.. Kang sat gi rupa2 nya ada cip kat dlm badan diorang.. X naya kita "kata Lisa..
"girlfriend aq mmg pintar"kata Fash dan cuit hudung Lisa.
Semua geli-geleman tgk pasangan burung unta sejoli tu..
Diorang buka ikatan Alfred dgn Bryan..
"siapa punya kerja scan2 ni? "tanya Fash..
Lili angjat tgn.. Dia mula menggaru kulit kpl yg sebenarnya x seberapa gatal tu..
Dia ambik barang2 untuk scan..
Lia dgn Lisa dah lari.. X guna betol..
Fash buka baju dgn seluar Alfred.. Boxer x lah! Kau gila?!!
Carl buka baju dgn seluar Bryan..
Lepas tu baru Lili scan.. Berdosa sungguh mata dia.. Kena mandi air zamzam lepas ni..
Lepas tu diorang pakaikan balik baju dan ikat balik..
"budak 6 org tu? "tanya Fash..
"kau org buka baju yg laki jer..Cici nanti aq suruh Lia yg bukak "kata Lili..
Diorang mengangguk mengikut arahan..
Selepas beberapa minit.. Akhirnya selesai juga..
Alfred dan Bryan.. Bukan mafia ataupun gangster.. Dia sama mcm kitaorg.. Polis undercover... Cuma skrg diorang diburu oleh semua mafia.. Maybe ada something yg diorang curi? Curi hati org kot! Ciaciacia..
"mcm manalah setan mcm diorang ni blh jadi polis undercover?!! "kata Lia dgn muka annoying dia..
Ingat bdk sekolah menengah x gempak ke?!
"aish.. Aq penat2 ajar bdk dua org tu ke jalan yg lurus.. Nak juga masuk ke jalan yg sesat"bebel Fash.. Kecewa mungkin dgn adik2 dia.. Tapi adik2 dia x de lah kerja teruk sgt pun..
Dia bunuh org2 yg bersalah jer.. Bukan yg x bersalah.. And diorang seludup senjata.. Tu jer lah..
"kita dah buat apa yg patut.. Dlm 3 minit... Wait! What?!!! 3 minit?!!! Wei!!! Kuta x sempat cover!!! "kata Lia gelabah..
Diorang baru tgk jam..
Astaghfirullah2!! Mengucap semua..
"ok.. Kita buat bodoh jer.. Ikatan buka.. Kita letak diorang dekat ruang tamu.. Aq pergi berlakon mcm ambik besen air ke apa ke.. Buat mcm diorang baru lepas pengsan sebab diorang ada terkena apa2 ke.. Pandai lah korg buat excuse.. Yg lagi dua org tu.. Kau cakap jer ada bdk baling bola masa diorang berjalan2 dekat padang"kata Lili sebelum berlari ke arah dapur..
Diorang buat cepat2.. Mmg betul sangkaan diorang.. Akhirnya diorang bangun..
Tiba2 diorang duduk.. Mcm dah bersedia nak lawan kitaorg.. Semua yg pengsan lah!
Lili yg berlakon mcm org risau tu sambil bawa besen..
"korg dah bangun! Baguslah! Tadi aq risau gila tgk korg pengsan.. Tapi jgn risau aq x nangis masa tu"kata Lili sambil tersenyum mesra..
"apa yg jadi sebenarnya? "tanya Shaun sambil picit kpl dia..
Lili buat cerita yg plg gempak.. Dekat bdk dua org tu pun Lili kasik temberang..
"aq ingat yg kau.. Kau belot kitaorg lah.. Apa lah"kata Shin sambil cuba ingat2 balik..
"mana ada! Aq ada jer dekat dlm kelas lepas Cark balut luka aq.. Lia,Lisa dgn Fash yg jumpa korg masa diorang duk berjalan2 dekat sekitar sekolah..kata nak jumpa guru besar pasal hal aq.. "kata Lili..
Diorang mengangguk..
"dah rehat balik.. Bryan..Alfred.. Aq kasik korg bermalam kat sini. Tapi korg dua kena kongsi bilik.. Aq ni x de lah kejam mana.. So buatlah mcm rumah sendiri.. "kata Lili..
Diorang dua mengangguk..
Senyap2 Lili kenyit mata dekat diorang.. Diorang tersenyum sinis sambil tgk diorang berlapan yg masih blur..
(keesokan harinya)
LILI POVAq berjalan2..hirup udara segar..
Tiba2 ada org peluk pinggang aq..
"sebelum Ketot siku Yan.. Baik Yan lepaskan"kata lelaki tu sebelum lepaskan pelukan tu..
Aq pusing dan pdg dia.. Aq terus peluk dia..
"Yan!!! Lili rindu Yan.. Kno Yan balik x bagitau?! "kata aq teruja..
Dia balas pelukan aq.. Dia tergelak kecil..
"saja nak buat suprise! Lili terkejut? "tanya dia
Lili mengangguk..
"ibu tahu yg Yan dah balik? "tanya Lili..
"x.. Yan dah call banyak kali.. Tapi ibu x angkat.. Yan cari kat rumah pun x de.. Kat sekolah pun x de.. Mungkin ibu jumpa kawan kot "kata Yan dan lepaskan pelukan tu..
Nama dia.. Tengku Arayyan Dzulkifli.. Umur dia 23 tahun..
"ohhh.. Skrg Yan nak buat apa?Lili dah nak gi class ni"kata aq sambil pdg dia..
Dia peluk leher aq sebelum letak dagu dia dekat atas kpl aq..
"erm.. X tau lah.. Tunggu Lili lah kot "kata dia..
"x yah lah tunggu Lili. Balik jer.. Nanti Lili jumpa Yan "kata diorang sambil berjalan..
Ada yg pdg aq dgn Yan...and ada yg buat x endah jer...
"esok Sukan tahunan.. Cam biasa! "kata aq
"onzz ajerr.. "kata Yan..
Kitaorg berjalan mcm tu sampai ke kelas.. Semua ngintai2.
Yan lepaskan leher aq.. Lepas tu dia pgg tgn aq.. Dia cium dahi aq..
"ok dah! Gi masuk kelas! Pergh rasa mcm hantar anak gi sekolah plk"kata Yan dan gelak
"otak kau lah.. "kata aq sambil mencebik..
Yan jentik mulut aq..
"aip! "marah Yan..
Aq tersengih.. Dia cium dua2 belah pipi aq..
"dah masuk kelas.. Yan cau lu"kata dia dan berjalan pergi..
Aq pun masuk lah ke kelas..
"tu siapa? "tanya diorang serentak..
"abg angkat.. Kau empat org x yah tanya Carl.. Carl x tau pun pasal dia.. "kata Lili dan duduk dekat tempat dia..
Diorang hanya mengangguk..
TBC
#votemment
YOU ARE READING
Fallen Angel Or Fallen Devil? 🔞🔞🔞🔪
ActionHow to be happy go lucky girl like me?! 1.have no mother and father 2.a best friend who left you for someone else 3. Who always crying at night 4.who always smiling at mirror after crying 5.Who has all of the above That's how to be happy go luck...