'and I hate how you made me question myself when the problem was you all along.' a.s
®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®
SOMEONE POV
Bising betoi kelas..Lili baringkan kpl dia..
"parents kitaorg ada dekat Malaysia"bisik Adam..
Terus duduk tegak bdk tu..
"habis kau cakap apa kalau parents kau tanya pasal kakak kau org?"tanya Lili
"dia tidur rumah kau.."kata Adam
Mencarut terus Lili..dia x blh nmpk gelabah sgt..
Walaupun dah habis waktu rehat semua..dah nak dekat waktu balik...semua still berseronok dekat dlm kelas..Lili keliru juga kadang2...dia masuk sekolah menengah ataupun sekolah rendah..di sendiri x tau..
"Lili jom kelur jap"ajak Alf..
"erm..jom lah..aq pun dah boring ni"kata Lili
"Dam..ada pape hal call aq eik..aq cau dulu.."kata Alf
Diorang berdua keluar drpd kelas dan bergerak ke rooftop..sambil2 tu diorang sembang sampai rooftop..
Sampai rooftop diorang duduk dekat situ..
"jujur aq cakap..lepas aq kena semua benda tu..aq mmg dah x kuat langsung..tapi bila kau dtg dlm hidup aq..aq mcm dah berubah..aq mcm cemburu dengan kekuatan kau dari semua segi..so aq try nak jadi mcm kau!aq teringin sgt!"kata Alf teruja..
Perangai kekanakkan dia dah keluar..
"aq jatuh...aq bangkit tanpa bantuan...aq terluka..aq pulihkan sendiri...aq menangis...x de siapa yg lap kan...kecuali keluarga aq..Lia dgn Carl..diorang byk bantu aq..so aq x kesah kalau sesiapa mati atau luka..tapi bukan family aq!!"kata Lili sambil tersengih..
"woooooo.."kata Alf sambil cocok2 bahu Lili..
Lili pukul bahu Alf..diorang gelak..
"kau nak cover lagu dgn aq x?"tanya Alf..
"x nak aq!suara aq x sedap!!"tolak Lili..
Tiba2 pintu rooftop tu terbuka..
Jatuh bdk emoat ekor tu..
"aq dha cakap kan jgn main tolak2!!babi lah kau Shaun!!"marah Adam..
"aq plk!Carl dgn Shin lah yg main tolak2!"balas Shaun..
"Ya allah!kau org ni mmg x de kerja lain ke?!!"marah Lili..dia tolong adik dia berdiri..yg lagi 3 ekor tu biarlah Alf yg tolong..
"alah!kak!!nyanyi lah!dah lama x dengar kau nyanyi!aq rindu lah kak..please~~"pujuk Carl..
Lili menggeleng kan kpl..
"akk x nak nyanyi..Carl bagitau diorang yg akk pe.."x sempat bdk tu cakap habis Lili dan siku perut Carl..
Merengek sakit terus bdk tu..
"yelah2!ish!kau ni!"marah Lili..
"ok2!aq rakam..kau Shaun buka muzik!"kata Shin sambil keluarkan phone dia..
Lili gelengkan kpl..apa2 sajalah diorang ni..
Diorang duduk jer..
And diorang start nyanyi..X missing U..
YOU ARE READING
Fallen Angel Or Fallen Devil? 🔞🔞🔞🔪
AçãoHow to be happy go lucky girl like me?! 1.have no mother and father 2.a best friend who left you for someone else 3. Who always crying at night 4.who always smiling at mirror after crying 5.Who has all of the above That's how to be happy go luck...