'Knowing a person is like music, what attracts us to them is their melody, and as we get to know who they are, we learn their lyrics. '
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
SOMEONE POV"KAU INGAT LAWAK KE BABUN! Lepaskan aq skrg!! "tengking Lili..
Mana x nya.. Group Badboy ni pi angkat Lili..
Dah lah waktu rehat ni! Masalahnya diorang lari!!! Bdk2 laki tu pi belasah org yg nak selamatkan Lili..
Lili berdecit..dia sepak perut lelaki tu.. Sebelum dia flip.. Dia tendang lelaki tu beberapa kali.. Siapa yg cuba kacau dia.. Dia tendang..
"kau fikir lawak ke? Kalau nak bincang cakap.. Bukan culik aq tiba2.. Ni sekolah bodoh.. Dah ah.. Aq nak makan.. Lapar"kata Lili malas..
Dia malas nak tolong yg lain.. Tapi tgk mcm susah jer tu..
"DAH LAH TU! AQ DAH SELAMAT DAH PUN! JOM MAKAN! "jeirt Lili selamba..
Diorang dah sampai luar sekolah dah.. Tapi tup2.. Ada orang tembak bahu Lili..
"shit! Sampai main guna pistol ni!!"tengking Lili..
Sakit mmg sakit..
Dia pdg org yg keluar drpd semak.. Ada 5 org..
"siyes doh.. Siapa korg ni.. Wei!! Ni siapa? "tanya Lili dekat Alf, Adam, Shaun, Shin, Iz dgn Carl yg sibok gaduh dgn anak2 buah jantan pelik tu..
Lelaki yg berada di depan dia dipandang pelik..
"hebat jugak awek kau ni Alf! "kata lelaki tu sinis..
Muka penuh luka.. Bertattoo..
Lili keluarkan pisau lipat dia..
Dia baling pisau tu tepat dekat tgn lelaki tu sebelum dia lari capai pistol tu.. Sebelum dua capai pistol tu.. Dia semoat koyakkan sikit baju lelaki tu supaya nanti dia pgg pistol tu x de cap jari dia.. Dia shot sekor2 anjing yg kacau dia.. Dia ambik pistol yg lain dan temoat lelaki yg kacau kawan and adik dia..
"ye hek! Headshot! "kata Lili dan tergelak sinis..
Pistom dia campak.. Kain yg dia pgg.. Dia simpan..
"jom makan"kata Lili selamba..
"bahu kau"kata Carl yg masuh terkejut..
"oh! "kata Lili dan tekan bahu dia.. Dia cuba keluarkan peluru tu.. Dja mengerang sakit.. Dia cabut kain sekolah dia dan ikat dekat bahu.. Dia pakai seluar yer guyss..
Siapa cakap dia x takut bila tiba2 ada org arahkan pistol tu ke arah dia.. Mujur abg angkat dia ada ajar menggunakan pistol.. Sebab abg angkat dia tu bakal jadi polis.. So pistol dia sah..
"mana kau belajar main pistol"tanya Shin serious..
"aq tgk dekat movie.. Dah selalu mcm tu diorang buat"kata Lili
"kau jgn nak main2! "marah Shaun..
Sekua terkejut.. Bdk empat org tu mula mengepung Lili..
Lili buat muka pelik..
"x! Aq bukan mafia.. Aq belajar drpd kawan aq! "kata Lili sambil angkat tgn dia..
Takot juga dia rupanya..
Diorang pdg Lili tajam.. Lili balas pandangan diorang.. Tapi lagi dingin..
Lili tarik kolar baju Adam..
YOU ARE READING
Fallen Angel Or Fallen Devil? 🔞🔞🔞🔪
AksiyonHow to be happy go lucky girl like me?! 1.have no mother and father 2.a best friend who left you for someone else 3. Who always crying at night 4.who always smiling at mirror after crying 5.Who has all of the above That's how to be happy go luck...