Bună , ma numesc Taylor si am 25 de ani , imi trăiesc veacul in Londra . Viața mea nu e tocmai favorabilă , dar însă doar motoul meu ma mai susține in viață iar acela este " Ține capul sus că viața merge înainte " .
De fiecare dată când gândurile si problemele ma doboară imi spun asta in minte si ca prin minune sunt bine ... e un fel de leac pentru inima mea .
O să-mi aflați trecutul pe parcursul poveștii .Într-o zi împreună cu sora mea mai mică Maya in vârstă de 12 ani , care este un mare fan One Direction m-a rugat sa merg cu ea la o micuță plimbarica pentru ca ne simțim singure doar noi două in micuțul apartament exact din centrul Londrei , deoarece părinții noștri ... pai , părinții noștri ne-au părăsit când Maya avea decât 5 anișori .... si ... mi-e tare greu sa vorbesc despre asta , voi continua altă dată .
Se pare ca e mereu gălăgie aici așa ca niciodată nu vom avea liniștea necesară . Când Maya îmi cere acest favor înseamnă ca vrea s-o duc în cel mai liniștit loc din Londra . Acesta se află tocmai la marginea orașului lângă un mic lac in care se află niște lebede minunate . Ne place locul acesta , mereu un mirost îmbietor ne întâmpină , iar liniștea se lasă ușor ca un covor de stele căzătoare . Maya se aruncă pe iarba puțin umedă si stă așa câteva ore bune , eu mereu ma uit cu admirație la ea , seamănă așa mult cu mama ~un zâmbet schițat imi apare pe față iar niste lacrimi încearcă sa-mi pătrundă ochii ~ .
Ma așez ușor lângă Maya si îi șoptesc cu un glas domol- Sora mea , singura care imi mai colorează viața , te rog sa nu ma părăsești niciodată .
- Stai calmă Tey , nu o voi face . Îmi spune ea zâmbind .
- Maya , ești atât de frumoasă , ti-o mai amintești pe mama? Spun eu încercând sa nu plâng .
- Tey , nu , chiar nu-mi amintesc de ea , imi poți povesti câte puțin te rog . Îmi spune ea încrezătoare
- Maya , mama a fost cea mai frumoasă persoană dar ... Hai Maya , se întunecă trebuie sa mergem . Spun eu încercând să nu îi dezvălui prea multe
- Bine dar ce ? Ce este ? De ce nu imi spui ? Îmi vei spune vreodată ?
- Maya , mi-e greu sa vorbesc , înțelege-ma , la momentul potrivit îți voi spune tot , PROMIT . Spun eu cu un regret in glas .
- Bine Tey , hai sa mergem acasă . Spune ea țopăind si cântând veselă pe poteca in spre mașină
Ne-am urcat in masina noastră un BMW negru pe care l-am primit ...
Primul capitol sper ca a fost reușit :* poate ca e scurt , dar aștept păreri si primul comm cu next :*
CITEȘTI
I love you , Baby
FanfictionCe se întâmplă atunci când doi necunoscuți devin cei mai buni prieteni sau poate chiar mai mult de atât , atunci când simplele cuvinte nu mai sunt de ajuns . Pot oare sa traverseze cei doi "marea cu țigara aprinsă" sau se vor scufunda ? Vom vedea pe...