"Acasă"

220 24 23
                                    

Taylor's POV

Ne-am urcat cu toții in limuzină si am început sa spune bancuri , dar Harry nu se prea pricepe , iar noi râdem la glumele lui doar ca sa nu se simtă prost .

La un moment dat am făcut si un concurs cu cele mai bune glume , desigur ca Harry a pierdut si poate ca e de necrezut , dar Nialler mâncăciosul a câștigat , e incredibil cum un fomist ca el spune glume așa bune .

-Hei ,am câștigat . Se lauda Niall la toatea lumea iar noi ne dădeam ochii peste cap

-Da , Nialler , stim asta . Ne-ai mai zis de cel putin 10 ori . Am spus eu deja plictisită de replica asta .

Il înțeleg pe Niall ca e fericit , dar are mai puțin creier decât o nucă stricată . Îmi chicotesc in gând si ma gândesc la ce viața fericită am . De când l-am întâlnit pe Harry , totul este perfect . Oh , nu , nu , nu ... Trebuie sa vorbesc cu Harry si sa îi spun ca pe el îl iubesc , dar poate mai bine tac

Harry's POV

Ma simt asa bine , Taylor e atât de fericită si stiu ca nu fac glume bune , dar hei măcar încerc .

Oare Taylor ma crede ca eu o iubesc si nu Zayn ? Dacă m-ar crede , mi-ar spune , zic eu ... offf , Malik , ce as vrea sa mori chinuit de o nurcă .

După gândurile mele care se fluturau prin vânt , am auzit un şniţel urlând .

-Gașcă , am ajuns , suntem in sfârșit din nou acasă . A țipat șnițelul de Nialler , copil chinuit de talent .

Taylor si Maya au rămas gură cască când au văzut "palatul" nostru cu vreo 10 camere , este foarte mare pentru noi , dar acum este perfect . Din 5 camere rămase, s-au mai ocupat 3 , ceea ce e minunat .

Le-am ajutat pe Maya si Taylor cu bagajele in timp ce Liam deschidea ușa . Le-am invitat pe fete sa intre ele primele . Amândouă , la unison au zis "Wow , e fantastic " .

Se uitau in toate părțile , erau complet pierdute si ca sa le scot din confuzie am spus eu ușor .

-Fetelor , hai să vă arăt camerele voastre si apoi întreaga casă . Am spus eu zâmbind

-E atât de mare , ce fac dacă me pierd . A spus Taylor chicotind

-Ţipi cât te țin plămânii , sigur cineva te aude si te ajută . Am spus eu alăturându-ma lui Taylor si chicoteam împreună

Taylor's POV

Noua mea casă era atât de mare , o sa îmi ia o veșnicie sa o deslușesc .

Harry ne-a arătat camerele , fiecare are o baie propie . Camera era decorată frumos , cu un tapet negru înflorat , mobila e de culoare albă , un mic covoraș pufos in mijlocul camerei , iar patul era dublu , dar de ce ?

Ma fermenta prea tare întrebarea asa ca am pus-o

-Ughm ... Harry ? De ce am un pat dublu ? Am spus eu inocent

-Păi cine știe ce prostioare vrei sa faci . A spus Harry rânjind

-Harold Edward Styles , cum îți permiți ? Am spus eu bufnind si eu in râs

Harry m-a lăsat sa îmi despachetez lucrurile si când o sa fiu gata mi-a promis sa îmi arată casa .

Ma uitam in jur , totul e perfect , am început sa imi despachetez bagajul gigant si le-am pus pe fiecare la locul lor .

Baia e uimitoare , are desene elegante pe faianță , cada este foarte mare , aprope cât o piscină . Cred ca baia e cât camera mea sau poate chiar mai mare . De ce ai nevoie de atâta spațiu intr-o baie ?

După minute bune de aranjat totul la baie si prin dulapuri , un ciocănit la ușa s-a auzit . M-am dus repede să deschid si când colo erau cu toții si îmi zâmbeau inocent . Asta a durat in jur de un minut până când Zayn a spart liniștea .

-Ne lași naiba sa intrăm sau ne ți la ușa ? A spus zâmbind in continuare

-Ăuuu , da , desigur . Intrați . Nu mi-ai dat seama ce doreați . Am spus eu inocent

-Wow Tey , ce frumos ai aranjat aici . A spus Maya cu gura căscată .

-Maya închide gura ca intră musca si iți multumesc . Începem cu toții sa râdem .

Am stat in camerea mea in jur de 30 de minute după ce am povestit diferite chestii . Apoi Harry si-a amintit ca trebuie sa îmi arate casa .

-Tey , Maya , haideți sa vă prezint casa . A spus Harry zâmbind .

Am plecat cu Harry si restul din cameră si toți au început sa îmi zică :

-Uite acolo este terasa . Spune Louis

-Tey , uite acolo este camera mea , te aștept . A spus Harry zâmbind pervers

-Taci Harry , sunt copii prin casă . Si toți am început sa râdem .

Am ajus la parter si Niall , ca doar e Niall mi-a spus tot ce era mai "important "

-Taylor , uite aia e proprietatea mea privată , se numește bucătărie , dacă te atingi de Bony (frigiderul ) vei regreta . A spus Niall rânjind

-Da , sigur Niall cum zici tu . Eu si cu Bony o sa fim cei mai buni prieteni . Am spus eu zâmbind inocent .

Hey , sper ca va place . Aștept păreri si primul comm cu next :* ❤ kisses and hugs! ❤ ❤ ❤

I love you , BabyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum