Taylor's POV
După ce băieții au văzut lumina soarelui din nou , au vrut să sară pe "criminali" , desigur ca i-am oprit
-Băieți , stop . Ei nu ai nicio vina. Cu toții se uitau la mine șocați .
-Dar Taylor , ei tocmai voiau să ... Nu l-am lăsat pe Louis sa termine ca am intervenit imediat stricându-i complet propoziția
-Da , ai dreptate . Ei tocmai voiau sa ieșim la o întâlnire în 7 , cred . I-am spus eu zâmbind
-Cum se face 7 ? Suntem doar 6 . A spus Liam confuz
-Nu , Liam . Suntem 7 . Eu cu Harry , Louis , Zayn , Amanda , Niall si tu . Zâmbeam in continuare
-Amanda cine ? A spus Zayn țipând speriat
-Oh , băieții . Haideți , e o veche prietenă si o mare Directionera . Am spus eu dandu-mi ochii peste cap
-Directionera zici ? Tocmai voia sa ne omoare . S-a răstit Niall la mine .
-Hai băieți , nu o mai luați in serios . Nu e ea de vină , ci Alwin. Am spus eu calm
-Si cine mai e si Alwin ăsta ? Întreabă Zayn
-Nu mai e . A spus Harry trist
-Ă? Toți erau vizibili pierduți , așa ca m-am hotărât să-i lămuresc prin răspunsuri fulger
-Alwin , fost cel mai bun prieten a lui Harry , care s-a sinucis chiar azi. Amanda , o veche prietenă de a mea ca o soră . Ei doi fac parte dintr-o trupă de "mafioți " , dar fiindcă Alwin s-a sinucis , Amanda a venit de partea noastră. Hai sa-i uram bun venit . Le-am spus eu zâmbind in continuare
-Aha , sigur . Tot am înțeles . A spus Louis sarcastic
-Bine , hai . Ce mai contează acum ? Suntem cu toții bine deci hai la întâlnirea aia.
Amanda's POV
Totul imi pare un vis in fața ochilor . Idolii mei sunt chiar lângă mine , mi-am revăzut cea mai bună prietenă si cred ca m-am îndrăgostit de Zayn. Oare el simte la fel ?
Ceea ce e important este ca sunt in al nouă-lea cer și încă nu știu cine sunt acele două fete care erau închise cu băieții in dubita . Presupun ca era mama si sora unuia dintre ei , oricum au tulit-o de aici cum le-am deschis ușa . Acum suntem doar noi 7 .
Mi-as dori atât de mult să fie ceva intre mine si Zayn . Ochii lui ciocolatii mă omoară la fiecare privire , părul lui mătăsos îi fâlfâie la adierea vântului , corpul sau plin de tatuaje si bine lucrat mă face să-i cad la picioare .
Zayn , ce mi-ai facut tu mie , bunaciune ?
Zayn's POV
Nu stiu cine e această Amanda , dar cred ca simt ceva pentru ea . Stiu ca o cunosc doar de câteva minute , dar mi-a ajuns la inimă . Este o puritate infernală care mă face s-o doresc așa mult .
Părul ei roșcat și ondulat îi cade ușor pe umerii săi perfecți , buzele ei sunt așa de sarutabile , aș vrea așa mult sa le încerc . Ochii ei de un căprui intens mi-au derulat mințile .
E o puștoaică care m-a zăpăcit și pentru asta trebuie sa fie a mea .
Harry's POV
Este atât de vizibil cum se privesc Amanda si Zayn , clar e chimie intre ei . Într-adevăr Amanda e frumoasă , dar Taylor e perfectă. Taylor e prințesa mea , iar cândva îmi v-a deveni regină .
Cum a zis si Taylor hai sa mergem la o întâlnire in 7 . Desigur ca eu stau cu Taylor , Zayn probabil o sa stea cu Amanda , iar băieții ca de obicei se vor juca pe telefon . E ceva perfect normal . Dar înainte de toate trebuie sa trecem pe la casa lui Louis , sa ne luăm bagajele și să ne ducem înapoi acasă .
-Hei , toți , atenție la mine . Mergem acasă la Louis , ne strângem lucrurile si apoi mergem acasă la noi ca să le lăsăm , după probabil mergem la acea întâlnire in 7 . Am zis eu lundu-o pe Taylor de talie si trăgând-o la la pieptul meu.
-S-a făcut. Au spus cu toții in cor după care am plecat .
Eu merg cu Taylor de mâna , Zayn filtrează cu Amanda iar băieții vorbesc despre nu stiu ce jocuri . Câteodată îmi doresc sa le fac si băieților rost de niște iubite .
Ajungem la casa lui Louis , ne împachetam lucrurile in nici 10 minute , ne luăm la revedere de la Daisy , îmi v-a lipsi mult si de la Johannah , si ea îmi v-a lipsi.
Ne urcăm in mașină si ma îndrept spre casa . Cred ca Zayn si Amanda au vorbit tot drumul despre nu știu eu ce întâmplări din copilărie . Îmi venea sa mă arunc pe geam .
In sfârșit eram in fața casei , totul era exact așa cum le-am lăsat . Am intrat in casă , am aruncat bagajele pe hol si am plecat la așa zisă întâlnire in 7 . Cred ca ne vom distra .
Taylor's POV
Am plecat cu totul de peste tot . Acum suntem la un restaurant fițos . M-am așezat lângă Harry și am început cu toții sa vorbim , mai puțin Amanda si Zayn care s-au ascuns in colț si erau in lumea poneilor .
Ei bine , nici băieții nu prea vorbeau cu noi , erau prea concentrați la ecranul colarat din fața lor . Dar când Niall a auzit de mâncare a sărit in sus .
-Cine , unde , ce , cum , cand? Eu vreau totul . A spus Niall entuziasmat
-Oh. Niall . Nu poți lua totul . Am chicotit eu alături de Harry.
-Dar eu vreau totul . A spus el bosumflat .
Eu cu Harry râdeam de reacția lui si i-am spus chelnerului sa aducă câte o porție medie de spaghete la fiecare si una extra pentru Niall .
Zayn's POV
Ce sa fac ? S-o întreb pe Amanda dacă vrea să-mi fie iubită ? Mi-as dori atât de mult .
Mi-am luat inima-n dinți si i-am șoptit la ureche .
-Amanda , crezi ca vrei sa-mi faci onoarea de a îmi fi iubită ? Am întrebat-o timid
-Da . A spus clar , tare si răspicat .
Am început sa ne sărutam tandru . Cred ca dacă nu erau băieții o faceam chiar aici .
-Hei , atențiune . Am de făcut un anunț . Le spun eu dând-o pe Amanda din poala mea si urcându-ma pe masă .
- Ce e Zayn ? A spus toți in cor .
-Eu cu Amanda formam oficial un cuplu . Am luat-o pe Amanda si am pus-o pe masă lângă mine , ea fiind roșie toată am sărutat-o . Toți aplaudau si ziceau pe fundal "Felicitări" .
Amanda's POV
Nu-mi vine sa cred . Am o relație cu renumitul Zayn Malik? Viața mea e perfectă acum.
Hey .. nu prea sunt mandra de acest capitol, a fost groaznic . Nu mă voi supăra dacă sunteți de aceeași părere cu mine . Spre măcar sa vă fi plăcut câtuși de puțin . Aștept păreri si primul comm cu next :* ❤ kisses and hugs! ❤ ❤
CITEȘTI
I love you , Baby
FanfikceCe se întâmplă atunci când doi necunoscuți devin cei mai buni prieteni sau poate chiar mai mult de atât , atunci când simplele cuvinte nu mai sunt de ajuns . Pot oare sa traverseze cei doi "marea cu țigara aprinsă" sau se vor scufunda ? Vom vedea pe...