Harry's POV
Am așteptat ore bune ca Maya sa iasă din salon iar cand ușa s-a deschis medicul era cu capul in jos trist si ne-a spus
-Îmi pare atât de rău pentru voi , dar Maya a rezistat operației , este bine . Acum mai are nevoie decât de timp pentru recuperare ! A spus medicul zâmbind .
-Doamne , e adevărat ? Maya e bine ? Ce bucurie . A spus Taylor in timp ce toți aveam zâmbetul pe buze .
-Putem s-o vedem ? Va rog . M-am implorat eu de el .
-Desigur , dar așteptați 5 minute pentru a o duce înapoi in salonul ei unde puteți sa vorbiți liniștiți . A spus doctorul vesel .
Ma bucur asa tare ca Maya e in sfârșit bine . Acum putem sa mergem cu toții acasă si sa ne distram , o sa fie perfect . Mai puțin partea cu Zayn si Taylor care ma omoară cand îi văd . Dupa ce doctorul a zis ca Maya e bine , desigur că Zayn a sărutat-o pe Taylor . Tipul ăsta o vrea doar in pat . De fapt el nici nu o iubeste . Îi iubește corpul, iar eu trebuie sa îi bag in cap toate astea lui Taylor . O sa fie greu , e foarte încăpățânata .
Am o idee , stiu exact cum să îi despart . E perfect . Malik , ti-am zis ca vei regreta .
Taylor's POV
Ma simt atât de fericită ca Maya e bine . Acum totul e perfect in jurul meu . Zayn , Maya , totul e minunat . In acest moment nimic nu las sa strice asta .
După câteva minute de gânduri intense . Harry ma trage de mâna si ma ia intr-un colț . Asta e perfect , tot ce imi lipsea. Oare ce vrea de la mine ? Nu am decât sa il intreb
-Ce vrei Hazza ? Am spus eu dandu-mi ochii peste cap
-Tey , ascultă-ma . Zayn te folosește . A spus Harry vizibil îngrijorat .
-De unde stii tu asta , Styles si de ce te-as asculta pe tine? Am spus eu nepăsătoare .
-Te rog , Taylor . Eu te iubesc , nu el . Eu nu vreau sa iți iau puritatea , el vrea . Eu nu vreau sa te rănesc , el vrea . Eu mi-as da si viața pentru tine , in schimb el te-ar da dra*u . A spus Harry mai mult decât îngrijorat .
Ce sa fac ? Sa il cred ... m-am gândit așa ceva secunde până am dat verdictul.
-Harry , ce pot sa zic ? Probabil ca te cred , dar vreau dovezi . Am spus eu calm .
-Bine , voi face orice pentru tine . A spus el blând.
Cred , cred , cred ca Harry ma iubeste , dar de ce a zis Zayn ca Harry nu ma iubește? Ce vrea de fapt Zayn de la mine ? Harry a avut dreptate in tot timpul ăsta , iar eu ca o proastă l-am crezut pe Zayn .
Idioată , idioată , idioată ... asta sunt .
-Hei , nu te mai face idioată ca nu esti așa . A spus Niall si toți râdeau , oh , nu iar ... din nou am gândit cu voce tare , ah , firar sa fie.
-Ați auzit tot ce am gândit? Am întrebat eu speriată , era si Zayn acolo iar dacă a auzit sunt moartă .
-Mmm, nu ... adică am auzit decât partea cu "idioată" , dar ce ai mai gândit? . A spus Louis puțin confuz .
-Nimic important , oricum nu e treaba voastră .
Au trecut mai mult de 10 minute , trebuia sa fim in salonul Mayei .
Am plecat cu toți spre ea si am intrat in salon apoi eu am sarit pe ea îmbrățișând-o tare , aproape a rămas fără aer.
-Maya , esti bine ... ma bucur enorm . Am spus eu zâmbindu-i si i-am rugat pe băieți să cânte "Best song ever"
CITEȘTI
I love you , Baby
FanfictionCe se întâmplă atunci când doi necunoscuți devin cei mai buni prieteni sau poate chiar mai mult de atât , atunci când simplele cuvinte nu mai sunt de ajuns . Pot oare sa traverseze cei doi "marea cu țigara aprinsă" sau se vor scufunda ? Vom vedea pe...