3.

99 17 34
                                    


Imali su 16 godina

,,Hej, devojčice!'', progovorio je, nakon što je otvorila vrata

,,Hej, dečače. Šta želiš?''

,,Hoćeš da izađeš napolje, da se šetamo?''

,,Ne mogu''

,,Zašto?''

,,Zauzeta sam''

,,Sa čim?''

,,Domaći'', kratko je odgovarala. Na trenutak je zažalila zbog svojih brzopletih i bezobraznih odgovora, te mu je rekla ,,Možeš da uđeš, ako hoćeš''

Klimnuo je glavom i odšetali su do njene sobe. Ono što je odmah primetio je to da su davno nacrtani crteži Sunca i plavog neba, kao i srećnih ljudi, zamenili tamni radovi, uglavnom konja i vrana.

,,Preuredila se''

,,Da, još prošle godine''

,,Toliko dugo nisam dolazio kod tebe?''

,,Toliko dugo'', odgovorila je. Jedino je ona znala da kada je on prestao da dolazi, Sunce je nestalo, srećni ljudi su nestali i tamni crteži sa još tamnijom pozadinskom pričom su se pojavili na zidovima. 

,,Iz čega je domaći?''

,,Biologija''

,,Nemamo domaći iz biologije''

,,Ja imam'', odgovorila je, provlačeći ruku kroz kosu ,,Naravno, ti to ne bi znao, jer si na naprednom programu. Ja sam zaglavila na dopunskoj''

Nije znao šta da odgovori, te je samo prošetao kroz sobu, dolazeći do njenog stola, punog iškrabanih papira

,,Tvoji crteži?'', upitao je, držeći jedan u rukama

,,Da, moji''

,,Prelepi su. Zašto ih ne šalješ na konskurse?''

,,Jer ne želim''

Svaki crtež bio je za njega. Od njenog prvog crteža ikada, koji je nacrtala sa 5 godina - kućica sa plavim krovom, zelenim nebom, crvenom travom i dvoje čiča-gliša sa ogromnim osmehom, do njenog poslednjeg crteža, od pre nekoliko dana - devojka sa kacigom, koja jaše konja u šumi. Crtež je bio urađen samo olovkom, bez veselih ili bilo kakvih boja. 
Ali samo oštro oko bi prepoznalo malenu, jedva vidljivu senku, duboko u šumi.

Okrenuo se prema njoj i pogledao je od glave do pete. Takođe je primetio da se i devojčica promenila. Nekada su radost i sreća prštali iz nje, a sada sve izgleda tako crno.

,,Jesi li dobro?''

,,Ne. Nisam dobro. Svi to znaju i nikog nije briga''

,,Mene je briga''

Pravila se da nije čula šta je rekao, te je pokrenula novu temu

,,Ne viđam te često zadnjih meseci. Šta se dešava?''

,,Učim. Šalju me na razna takmičenja i debate. Ako prođem sledeću debatu, u maju idem u drugu državu na finalno. Imam 3 takmičenja sledećeg meseca''

,,Ponos naše škole i našeg grada'', promrmljala je. ,,Zašto si ovde? Zašto ne učiš?''

,,Jer sam želeo da te vidim. Nedostajala si mi''

,,I ti meni''

Pošla je prema njemu i upala mu u zagrljaj 

,,I ti meni'', nečujno je ponovila


Tog dana su oboje hteli reći volim te. Ali nisu, jer su bili uplašeni. 

Oni su samo deca, tinejdžeri, koji tajno vole.

Ples na kišiWhere stories live. Discover now