one

105 23 36
                                    

Klasik başlama tarihini alayım :)

yirmi7 & Birol Namoğlu (Gripin) - Muhtemel Aşk

 Instagram'a girip yeni bir sayfa oluştura bastım. Kullanıcı adına portakalkafa yazdım. Bildiğimiz gibi Instagram yine kabul etmedi.. Sinirlenip ingilizcesini yazdım, orangehead. O değilde bu daha iyi duruyordu. Bunu onaylamıştı.. Derin bir nefes alıp isim yerine Lia yazdım. Lia ismini internetten araştırmıştım ve gerçekten çok hoşuma gitmişti. Pinterest'e girip aesthetic bir fotoğraf buldum. Onu da profil resmi yapıp biyografime en sevdiğim türkçe şarkının hoşuma giden bir sözünü yazdım. 

Unutulur gidersin, kaldırırlar rafa..

 Açtığım hesap bir parodi hesabıydı. Genellikle insanlar gerçek yaşamından kaçmak için böyle sayfalar açarlardı ben de dedim neden açmayayım? Bu arada ben Akasya. Akasya'nın anlamı güzel kokulu süs bitkisi. İsmimi çok seviyorum bana farklı bir havası var gibi geliyor. Arka mahallemde en yakın arkadaşım oturuyor, size biraz da onu anlatayım;

 Adı İlay, kendisi ders çalışmayı çok sever ve çok zeki bir kızdır. Ben de çok severim ama o benden çok çok fazla sever.

 Hepsi halledildikten sonra derin bir nefes alıp şarkı playlistime girip Karışık çal'a bastım. Sevdiğim bir şarkı gelmişti. Yatağımın üzerine kendimi atıp derin bir nefes aldım. O sırada telefonuma bildirim geldi. Bildirimlere pek alışık olmadığım için telefonu elime aldım. Normalde WhatsApp ve diğer uygulamalarımın bildirimleri kapalıdır. Instagram'ı yeni açtığım için henüz onun bildirimlerini kapatmamıştım. Bildirime dokunup şifremi girdim.

nesandıntopram tarafından "New Friends" grubuna eklendiniz!

nesandıntopram: Hoş geldin topram. Toprak ben, topiş derler.

salakmsnzsiz: Hoş geldin Lia kuş. 

yesilimiver: Yeni insancık hoş geldin. Ben Sarp.

halladebilirdikki: Aa, hoş geldin Lia. Ben Alçin Umay, şimdi seni takipleyeceğim sen de dönüş yaparsan sevinirim teşekkür ederim şimdiden.

orangehead: Merhaba, hoş buldum. Ben de Lia. 

nesandıntopram: Yalnız kullanıcı adın mükemmelmiş. 

orangehead: Teşekkürler, seninde öyle :)

yesilimiver: Bu arada parodi yapmayı biliyorsunuz değil mi?

Manyak gibi kafamı salladım.

orangehead: Kafasını sallayan emoji.

halledebilirdikki: Öyle emoji mi var? löfcdlşvşldçcsdş

orangehead: Kendi kendime yarattım sşldkfclsdşsl.

Bir kaç dakika bekledikten sonra kimsenin bir şey yazmayacağını anlayıp wifi ve mobil internetimi kapatıp kitaplığıma yöneldim.

+++

Selam, ben yine dayanamayıp bir texting hikaye yazmaya başladım. Umarım hoşunuza gider ben yazarken keyif alıyorum :) Bir de olaylar tam yaşanmasa da bu parodi hesapları gerçek olaydır. Şimdiden okuyan herkese teşekkür ederim.

Portakal Kafa || textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin