SEVİYORUMM BEN

832 27 9
                                    

Candan bahsediyor olmalıydı

"Hayır tatlım şimdi ki daha iyi"

"Onun iyisimi varr inanmıyorum!"

"Eheheh salak şey sarışın mavi gözlülere noldu hani en tatlı onlardı"

"Şeyy yani esmerde olabiliyormuş"

"Neyse sende biri var mı"

"Hayır desem inanmıycanı biliyorum evet var buraya geliş nedenlerimden biride bu"

"Nasıl yani o buradamı"

"Evet ayrı kalmamıza dayanamadım okul bahane oldu yani o da mecbur olarak geldi buraya sene başında şimdi ona bi süpriz hazırlamayı düşünüyorum bana yardım edermisin?"

"Woww süpriz mii tabiki yardım ederim nasıl bi şey bu süpriz"

"Şimdi anlatıyorum iyi dinle ben onu arayıp nerede olduğunu sorucam evde olucak tabiki biliyorum işte sonra yer bildirimini alıcam mesajla zaten bana hep geliyo :) sen evine gidiceksin ve ona bu mektubu vericeksin ben deryanın kuzeni bunu sana gönderdi deyip arkanı döneceksin oda içeri gidip mektubu okuyacak içinde ayrılacağım seni sevmiyorum böyle olmuyor gibi şeyler yazıyor sonra hemen sana yetişmek için kapıyı açacak adım gibi biliyorum işte o zaman ben kapıda olucam kapıyı açar açmaz dudaklarına yapışıcam"

"Süperr ama saçma"

"Off biliyosun yaratıcı degilim"

"Sonra nolcak desem ayıbamı kaçar"

"EYLÜLLL!ya hayır masum bi öpücük işte"

"Umarım öyledir yanlız fazla abartma gece geç olmadan eve gelmen lazım annemi idare etmek hiç kolay değil"

"Off biliyorum neyse yatalım artık yarın çok kolay bi gün olmayacak"

"Peki iyi geceler"

"Adı ne?"

"Kimin?"

"Sevgilinin işte"

"Haa şey adımı sen bunu mu merak ettin derya"

"Bence doruk çok yakışırdı eylülün yanına ya da mesela berkay çok yakışıyor demi hep yakıştırıyorum bu iki ismi"

"Off saçmalamaya başladığımıza göre uyku vaktimiz geçmiş hadi yat"

"Off peki ya iyi geceler"

Aradan bi saat geçti ben hala uyumadım ve dayanamayıp

"Adıı rüzgar"

Uyumuştu sanırım kafasını kaldırdı gözleri çok hafif açıktı

"Tamam ya geç kalmam merak etme görüşürüz öptümm"off uyku arasında ne saçmalıyordu gene derya bu sonuçta bende uyumak için gözlerimi kapattım zaten hemen uyumuşum...

***

Sabah olmuştu gözlerimi deryanın cırtlak sesi eşliğinde açtım bağırıp duruyordu

"Ya ne demek biri var hani seviyordun yalanmıydı bıktım ben"kiminle konuşuyordu bu telefonu kapattı ve yatağın üzerine oturup ağlamaya başladı

"Derya noluyo sabah sabah kiminle konuşuyordun sen"

"Neymiş efendim başkası varmış ben onun için buralara geliyorum o gerizekalı başkası var diyo ben bunu kaldıramam sen görürsün rüzgar çevik göstericem ben sana"

"Rüzgar çevikmi dedin senn"yok artık bu olamaz yaa imkansız benzerliktir isim benzerliği felan of aynı şehir aynı mahhallede isim benzerliği ne alaka ya

SEN FARKLISINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin