Hmmm... Hol vagyok.. Egy kicsit homályosan látok.. De kezd tisztulni a kép.. H-hogy kerülhettem ide? Gondolataim csak szárnyaltak hogyan kerültem a kórházba, szinte nem emlékszek semmire..
[Doktor Úr] Jó reggelt! Hogy érzi magát? [Diamond] Egy kicsit fájnak a végtagjaim és a derekam.. Doktor úr, hogy kerültem ide?
[Doktor Úr] Nem emlékszik, a barátja hozta be kb 2-3 nappal ezelőtt. [Diamond] Tessék? 2-3 nap?! [Doktor úr] Igen, kómába került, nem csoda, súlyos belső sérüléseket szenvedett, valamint Drog volt a szervezetében, amint kiürült, kimerültségében elveszítette az eszméletét, kómába került. De szerencséjére nem olyan súlyosak a sérülései, de 2-3 hétig otthon kell maradnia és szigorúan ágyban kell lennie. Gyógyulnia kell a belső sérüléseinek is. [Diamond] Még egy kérdés, ki volt a barátom, aki behozott? [Doktor Úr] Ha jól emlékszek, Ákosnak hívták. - Ő vitt be a kórházba? - Igen, a doktor el is mondta hogy az elmúlt 3 napban bejárt hozzám, később elmondta nekem, Vörös Rózsákat hozott be nekem, mindig "újat" hozott a helyükre.- De romantikus.- Igeen, nagyon meghatott vele, azt hiszem ..-
[Doktor Úr] 12 órakor lesz vizit, majd utánna fogadhat látogatókat. Addig is pihenjen. [Diamond] Köszönöm.Miután kijött a doki, jöttek a kedves nővérek, persze mindenről kérdezősködtek, ahogy volt szabadidejük hozzám jöttek be pletyizni, kérdezték a múltam, akkor a sebeimet is, elmondtam nekik majdnem mindent, megsajnáltak, elmondták, nem kellett volna ezt tennem, mármint kurvának állni, de nem volt sok választásom, kellett a pénz. Ezt úgyis meséltem.. Többet keresek így mint egy pénztáros, vagy feltöltő. Megtörtént a vizit, azt mondták jobb hogyha a héten még itt maradok megfigyelés alatt, meg persze véletlenül se menjek dolgozni.. Utánna pihentetem egy kicsit majd amikor kinyitottam a szemem, ő ott volt..
[Diamond] Hmmm.. Ákos.. [Ákos] Végre felébredtél. Hogy érzed magad? [Diamond] Jól vagyok, azt mondták a dokik hogy holnaptól már dolgozhatok, így nem kell- Ne hazudj nekem!- Én nem.. [Ákos] Beszéltem a fődoktorral (( Hogy mindenhol van egy "Fő" 🤣 )) aki 2-3 hetes otthoni pihenést mondott. Úgyhogy nem fogsz dolgozni hanem otthon pihenni! [Diamond] De én jól vagyok, úgyhogy, megyek! [Ákos] Mivel ilyen makacs vagy, holnap reggel jövök érted és nálam fogod kipihenni magad; ha most hazaengednének, akkor máshol keresnél plusz bevételforrást amíg nem jössz helyre! [Diamond] D-de..-Nincs de!- Jajj ne már; ne csináld már ezt! [Ákos] Ne nyavalyogj már annyit, megmondtam ez lesz.
Ezzel a lendülettel fogta magát és kilépett az ajtón. De előtte mèg megjegyezte hogy mindenki aggódik értem, úgyhogy a többiek miatt is szedjem össze magam, pihenjek, gyógyuljak meg, mert hiányzom nekik.- Elképzelhető, a mostani párod ő az?- Ne legyél ennyire türelmetlen.. Eljött a reggel, ahogy mondta itt volt értem, én pedig megpróbáltam elszökni, de az ölében cipelve vitt le a kocsihoz és ültetett be. Mindenki minket nézett, persze voltak akik nem éppen repestek a boldogságtól Ákos tettétől, mert ugye "Úram Isten, vétek, egy férfi férfit tart a karjaiban", aki igazából hozzá képest fiú, vagyis inkább lány. Látod hogy milyen nőies vonásaim vannak..- Persze, a hosszú vasalt hajaddal pedig tényleg egy igazi nőnek néztelek először és ezzel nincs is semmi gond! Azok akik másképpen vélekednek, nyugodtan vessék le magukat egy kőszirtről.. Nem szeretem a gyűlöletet és az olvasóim se!- Ennek örülök. Ugyanis nem mindenkit érdekel sőt igazából senkit nem izgat egy kurva élete, Pláne ha meleg. Csak az hogy baszható.- Ezzel sem én sem pedig az olvasóim nem értünk egyet, ugyanis pont az egyikük Reni hallott rólad, valamint szerette volna hogyha rólad megjelenne ez a cikk.- Folytatom..
[Diamond] Nem lett volna erre semmi szükség.. [Ákos] Ne morogj már, haza megyünk. [Diamond] Köszi.. [Ákos] Mit? [Diamond] Hogy haza viszel? [Ákos] Ki mondta hogy hazaviszlek? [Diakond] D-de akkor mégis.. [Ákos] Megmondtam nálam leszel. Be szóltam hogy 2-3 hétig otthon leszek; a bátyám majd helyettesít. [Diamnod] V-van egy bátyád? - Van egy testvére?- Én is meglepődtem rajta, eddig még nem találkoztam vele, útközben hozzá, elmagyarázta hogy ő is a főnököm, de a bordélyban Ákos szava a megkérdőjelezhetetlen. - Áhhá, értem.- Végül megérkeztünk, persze ugyanúgy a karjaiban vitt fel mintha mennyasszonyból feleséggé váltam volna, nagyon össze is zavarodtam, mégha tudod volt köztünk szex meg minden, ő a főnököm. Ráadásul egy kurva vagyok..- Őt nem nagyon zavarta, ahogy mesélés a sztorit. - Ezért is az ex főnököm. Beértünk a lakásban, hatalmas és szép.. Biztos voltam benne hogy nem egyedül tartja tisztán azért hadd legyek kicsit vele szemét meg is jegyeztem neki, csak jót röhögtünk ezen. Végig vitt a az egész házon egészen a szobájáig, szép lassú mozdulattal tett le az ágyára.
[Ákos] Nos, itthon lennénk. [Diamnod] Haza is vihették volna.. [Ákos] Persze haza mehetsz, de nem engedlek! [Diamond] Ezt mégis mire véljem? [Ákos] Vagy velem maradsz, vagy elmész és nélkülem fogod tölteni a hátra lévő idődet mások karjaiban!
...Sziasztok! Ne haragudjatok a kb 3 hónapos kimaradás miatt!🥺😢 Nagyon rossz időszakon vagyok túl, a munkám miatt is most kevesebb időm lett írni..😒 Tudjátok milyen amikor helyettesíteni kell, ha nem majd megtudjátok sajna..
Na mindegy, Uhh Másodszorra
pedig nagyon szépen köszönöm
hogy ilyen sokan olvastátok
ezt a könyvet 🥰❤️ a következő
részt is igyekszem hozni,
de sajnos minden jónak
egyszer vége, így Diamond
története
is már közel
van. 🥺
❣️
YOU ARE READING
History Of A Gay Prostitute
RandomEgy Meleg Prosti Története Mint ahogy mondtam, elindítom a hangfelvételt, gyors bemutatkozás és utánna jöhet az interjú. Kezdhetjük?-Igen!- Akkor 3 . . . 2 . . . 1 . . . felvétel. . . +18 Részeket tartalmazhat!!!🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Ha ne...