A Riport

4K 52 3
                                    

Mint ahogy mondtam, elindítom a hangfelvételt, gyors bemutatkozás és utánna jöhet az interjú. Kezdhetjük?-Igen!- Akkor 3 . . . 2 . . . 1 . . . felvétel. . . 

Eszterházy Andrea vagyok a "Nyílt Szavak" egyik újságírónője. A legújabb témánk egy meleg prostituált története, aki itt is van velem és beleegyezett abba hogy elmeséli a történetét. Mi a neved?- Jobb ha egyenlőre csak a művésznnevem használom.- És mi lenne az?- Diamond.- Diamond mint..- Csak Diamond.-Miért ezt választottad annyi féle név közül választattál.-Mert minden prosti nagyon kurvás neveket használnak például Mélytorok, Szopómalac, Kanoskristály, sorolhatnám még azokat a gusztustalan neveket is amik a nagyon perverz vadállatoknak bejön. Az ittas kuncsaftjainkról inkább hadd ne beszéljek, azok megint egy külön fajba tartoznak.. Na nekik édes mindegy hol, mikor és KIVEL csinálják, a lényeg hogy képesek legyenek basznia..- Meg szabad kérdezni, mi a valódi neved?- Néhány kuncsaftom is pont ugyanezt kérdezte tőlem amire mit válaszoltam? Hívj aminek akarsz, Diamond, Rebeka, Beatiche, Dávid, Márk, Jancsi vagy a szerelmedét is mondhatod, annak hísz aminek csak akarsz.-Tehát nem akarod elárulni.. Akkor a következő kérdésem, mióta vagy prostituált?- Több mint 10 éve. Egész pontosan nem tudom, de azt igen, 20 éves koromban kezdtem ezt az egészet.- Miért lettél prostituált?- Sajnos nem úgy alakulnak az emberek dolgai, mint ahogy eltervezik. Természetesen nem kurva akartam lenni, érettségi után pár hónappal már elkezdtem dolgozni külön életet élve a szüleimtől, így nem volt sok választásom, kellett egy munkahely.-Velük milyen a kapcsolatod?-Miután megtudták hogy meleg vagyok, szánalmas, elfajzott, torzszülött buzeránsnak hordtak el, majd kidobtak az utcára. Pénztárosként dolgoztam az egyik Pesti Tesco-ban, volt amikor éjjel-nappal egyhuzamban dolgoztam 48 vagy 72 órát hogy az albérletemet ki tudjam fizetni. De egy hónapban plusz napokat is beleszámolva 135.000 forintot kerestem, ami épp hogy elég volt. Az albit  kitudtam belőle fizetni, de kaját minimális szinten tudtam venni. Ezért elmendtem másodállásba táncolni egy éjszakai szórakozóhelyre. Mivel jól táncoltam a főnök azt mondta hogy felvesz. Így már tudtam kajára is költeni. És persze félrerakni egy kis pénzt a vizsgadíjamra. És itt kezdődött minden..-Mit szerettél volna tanulni?- Etika tanár akartam lenni, de egy kurva nem igen taníthatna erkölcsről, szép és normális, kultúrált beszédről, így maradtam a  Pszichológusnál.-Visszatérve az egyik kérdésmere, egész pontosan miért lettél prostituál?-Nem egyértelmű? Mert nem volt elég a pénz amit pénztárosként kerestem, kereshettem volna más állásokat igen. De némely állásokat azért nem tudtam elvállalni mert nem nekem való volt. Megpróbáltam a konyhai kisegítő munkát, de az sok időt vett el az életemből, gondolj bele, tinédzserként napi 12 órát lehúzni úgy, hogy másnap olyan vagy mint a mosott szar. Így menj el szocializálódni a veled egykorúak közé.. Így kerestem jobbat! Egy táncos helyet, ahol velem egykorú srácok voltak és persze melegek. Jól éreztem magam, viszont, munka után elkapott 3 kanos pasi akik még be is voltak lőve.. Innen kitalálhatod mi történt velem.-Nagyon sajnálom..-Nem kell. Igen, sokkos állapotba kerültem, megpróbáltam magam megölni, de valaki megmentett.-Ki volt az?- Önmagam. A túlélő. Azon a napon újjászülettem, megfogadva, soha többé nem fogok más miatt öngyilkos lenni! Elég gyenge voltam és gyáva a halálhoz, de elég erős ahhoz hogy eldöntsem, oké akkor itt az idő a változásnak és igenis élni fogok.-Gondolom ekkor döntöttél hogy ezt csináld.-Igen.  A főnökömnek megmondtam hogy nem elégít ki a táncolás, így elmegyek máshova, ámde a főnököm, nagyon ragaszkodott hozzám. Kitalálta hogy mit akarok.-Prostinak állni.-Pontosan. Megmutatta nekem a Bordélyházát, ahol voltak velem egykorú srácok is akik kurvaként képzelik el magukat a távoli jövőben. Azt mondta ha akarom akkor itt is dolgozhatok és megígérte hogy nem lesz pénzügyi gondom, ha meg később úgy gondolom akkor leléphetek. De egy kurva nem tud csak úgy kilépni ebből a körből.-Hogy hívták a főnöködet?-Dobos Ákos.-Amit most meséltél róla eddig, én azt szűrtem le belőle, hogy jó embernek tartottad őt. Az volt. Nagyon jól bánt velünk. Mindig figyelt arra hogy a biztonságunk töretlenül megmaradjon. Ezért is volt több gorilla akik kifejezetten ránk figyeltek. Ha valami problémás pasas volt akkor szépen kivágták az ajtón. Nem finomkodtak. - Hogy értetted hogy nem könnyű kilépni?- Egy kurva élete sem tökéletes.. Legyen szó egy heteroszexuális férfi vagy nő, vagy meleg férfi vagy nő kurváról. Voltak és vannak ám olyan fiatalok akik egyetem mellett vállalták ezt és nem volt könnyű kiszakadni, az ügyfelek miatt. Ezért is van állnevünk, állszemélyiségazonosságunk, mert így nem fognak miket zaklatni akár a lakásunkon.-Miféle emberek fordultak meg nálatok?- Mindenféle. Szüzektől kezdve a kanos kamaszokon keresztül, a férjes embereken túl, a politikusokon át, a perverz vadállatokig.- Milyen szolgáltatásokat nyújtottatok ott?- Sokat. A normálistól a nagyon beteges perverz dolgokig mindent.-Volt már olyan hogy egy ,,nagyon beteges perverz dolgot" kínáltál az egyik ügyfelednek?- Ahhoz hogy ezekről is tudjak beszélni a legelső vendégemmel kell kezdenem.-Ki volt az?- Egy kanos kamasz.
...

Sziasztok! Ez az új könyvem😅❤️azért is kezdtem el írni mert egy kedves barátom szerette volna ha egy ilyen témában is írnék egy könyvet. Nem tudom hogy sikerült, igyekeztem egy jó munkát kiadni a kezemből és remélem sikerült!😅❤️❤️❤️🍓 Köszönöm ha elolvastad, a helyesírási hibákért elnézést kérek, remélem tetszik nektek!!😍🥰🥰
Pusziii mindenkinek és majd tali a kövi résznél!❤️❤️❤️

History Of A Gay Prostitute Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora