Az interjúnak vége, Diamond utolsó Felvonása!

430 15 8
                                    

Az előzmények ...

[Diamond] Ákos meg kellene egy-két dolgot.. beszélnünk.. a két.. partival kapcsolatban.... [Ákos] Oh baszki.. E-ez nem az, amire gondolsz.. [Diamond] Mindegy, majd akkor zaklatom a Főnök urat, HA végzett az itteni feladataival, illetve ha befejezte a "beszélgetést" a barátnőjével.. [Ákos] V-várj.. Diamond.. [Diamond] Ha megbocsát, folytatom a munkám, amivel megbízott. Elnézését kérem, de távozok. [Ákos] Diamond kérlek!! Ne menj ki!

D-de mi történt?! A "barátnője"? Én ezt nem értem, csak játszott veled? - Mindjárt megtudod.. Elég bonyolult. De megint mosolyszünet lett közöttünk az is biztos.. Az a lotyó.. Talán ezúttal beszéltünk utoljára úgy mint főnök és beosztottja.
...

Természetesen nem vártam meg hogy befejezze a mondatát, azonnal kisétáltam az ajtón, magam mögött becsapva az ajtót. Annyira összeszorult a szívem, hogy elvonultam a "kis irodámba". Beérve elfordítottam a zárat, majd az asztalom felé haladva leültem a székemre, majd elkezdtem sírni. Persze nem torkom szakadtából, mert nem akartam hogy bárki meghallja, nem akartam kérdések hadait hallgatni, válaszolni, kommunikálni meg aztán pláne! Egyedül akartam lenni; egy percet adtam magamnak; összekaptam magam, folytatva a rendezvények lebonyolításának a tervét.- Ilyen állapotban tudtál dolgozni? - Hogyha jól emlékszek, ez volt az utolsó munkám, amit éjszakai pillangóként, Főkurvaként elvégeztem; de előtte megszerveztem az utolsó "csajszis bulinkat" a régi csapattal, ugyanis nem csak én voltam aki a sötét pincébe bezárta a prostituált "jelmezét" és kezdett el egy normális életet. - Huha, izgalmas egy időszakotok volt. Kik is maradtak a régiek? 22-re emlékszek..- Nem lepődtem meg rajta. Rajta kívül a régi csapatból Kancus, Szaftos Mary, Nedves Barack, Cirmi maradtak. Ők azok akik előttem is itt voltak. Közösen csaptunk egy bulit. Egyben nagyon megható volt, mert ez volt az utolsó bulink együtt mint prostik.

[Szaftos Mary] Diamond, mindennel készen vagyunk, a rendeléseket már leadtad a Főnöknek? [22-es] Vagy még mindig nem beszélsz vele. Hány hete is? [Nedves Barack] Kb 2 hete a veszekedésük óta. [Szaftos Mary] de milyenek vagytok; honnan veszitek hogy 2 hete nem is szexelnek? [Diamond] Istenem de hülyék vagytok! Nem vagyunk együtt, nem is voltunk együtt, meg egyébként is van barátnője.. Amúgy is CSAK munkakapcsolat van közöttünk. Szoktunk beszélni, igen már le van adva a rendelések, elvileg holnap reggel érkeznek meg. Majd a Főnök úr átveszi. [Nedves Barack] Huhaa Nem azt mondta hogy "Áki" [22-es] Vagy "Ákosom".. [Nedves Barack] Vagy "szerelmeeem" [Diamond] Befejezitek végre? Komolyan mondom 3 hete szívjátok a vérem ezzel.. Nem unjátok? [Egyszerre] NEEEEEM! [Diamond] Basszátok meg.. [Szaftos Mary] Tudod hogy szeretünk! [22-es] Ránk férne már egy buli.. - Ekkor gondolkodtam el azon hogy egy utolsó bulit kellene tartanom, meg egy új Főkurva avatást..- Volt jelölted? Igen, hihetetlen, de én Quinny-re gondoltam, lehet hogy "őrült" de meg tudja csinálni a rábízott feladatokat.-Ahaa..- [Szaftos Mary] Igeeen, tök jó lenne.. [Cirmi] Sziasztoook! [Diamond] Sziaa, most beszéltük a többiekkel hogy egy bulit kéne összehozni. [Cirmi] Huuuu egy hipermegaaaaa buliiiiiiiii!!! De jooooooooo én is szeretnék menniiii!! [22-es] Cicám, te velem jössz. [Szaftos Mary] Nélküled nem lenne szőkés megnyilvánulások. [Nedves Barack] De ne hagyjuk ki a többieket se; rendezzük meg itt; munkanapon; ugyanis legalább keresünk is, dugunk is, ISZUNK is, BULIZUNK PIÁSAN IS. [Diamond] Remek ötlet! Meg is szervezzük a kövi hétvégére. Ugyanis akkor lesz egy fontos bejelentésem is. [Quinny] Diamond, elkészültem mindennel, amit kértél tőlem. [Diamond] Köszönöm, lenne még egy feladatod! [Quinny] Mi lenne az? [Diamond] Terjeszd el a többiek között hogy jövő hét hétvégén, lesz egy nagy buli; amin mindenkinek kötelező itt lennie; ugyanis munka után lesz nekünk egy "magán buli". [Quinny] Már rohanok is!! [22-es] Ugye tudod hogy már észre vettük.. [Diamond] Mit? [Szaftos Mary] Sok feladatot bíztál rá az elmúlt hetekben, sokat foglalkozol vele.. [Szaftos Mary] Mindig tanítod őt valamire, okítod.. Az elmúlt időben sokat komolyodott is. [Diamond] Akkor nem tudom sokáig titkolni.. [22-es] Hogy ő lesz a 6.Főkurva, úgy hogy nem lesz választása a többieknek? [Diamond] Én még mindig az 5.Főkurva vagyok! Én döntök arról hogy ki lesz az utódom; elődeim is így csinálták, én sem teszek másképpen. [Cirmi] De ők a többieket vették rá hogy úgy legyen ahogyan nekik jó lesz; befolyásolták a ribancokat és így lettek megválasztva, nem pedig hogy rögtön azonnal egy hét múlva na akkor Xixa lesz a kövi Fő és neki kell "fejet hajtani".. [Diamond] Tudom az eljárás menetét, szerinted miért lesz buli? Pont ezért, aznap lesz a szavazás, Aphrodité is meg van jelölve; de nekem Quinny jelleme az, ami megfogott. Aphrodité túl kedves, kihasználnák, nem elég határozott és túl érzékeny. De az esze megvan. Lehet hogy inkább Főribinek jó lenne. [Szaftos Marry] Én is ezen gondolkodtam. [Diamond] Na jó, ennyi elég is volt, a holnapi és a szombati bulira készítsétek elő a kurváimat, legyen egy jó pénzes napunk!

History Of A Gay Prostitute Where stories live. Discover now