Bölüm içi dipnot: Bir zamanlar yanında kardeşi gibi olan kızlar, şu an ona acıyarak bakıyorlardı. Artık Tzuyu onların kardeşi değil, kaçmaları gereken biri olmuştu..
Dahyun son mumu da yaktıktan sonra ışıklar söndü ve Tzuyu'nun sürpriz doğum günü için bir aşama daha hazır olmuş hâle geldi. Kızlar pastayı da alıp Tzuyu'nun yanına giderken hep birlikte o sıradan doğum günü şarkısını söylemeye başladılar.
"İyi ki doğdun Tzuyu!"
Dahyun pastayı Sana'ya verip Tzuyu'nun yanına atlarken onun da üstüne Nayeon atladı. Bunun üzerine Sana da kendi kendine söylenmeye başladı.
"Bu haksızlık ama yaa! Ben de sarılmak istiyorum!"
Dahyun, Sana'nın kolundan tutup onlara doğru çekerken Sana pastayla beraber onların üstüne düştü. O sırada Dahyun'un sesi duyuldu.
"Olsun. Bunun olacağını bildiğim için bir tane daha pasta almıştım."
...
Tzuyu üstüne okul formasını giyinip dışarı çıktı. Okula yürüyerek gitmeyi seviyordu. Yavaş yavaş adımlarken yüzüne çarpan soğuk hava onu kendine getiriyordu. Kollarını iki yandan birbirine sardı ve yürümeye devam etti. Bir süre sonra okul bahçesine ulaşmış içeri girmişti. Ders başlarken ise başını sıraya koydu ve uykunun bedenini huzura kavuşturmasına izin verdi.
Yalnızdı...
O lanet bataklığa düştükten sonra yalnızdı...Arkadaşları ondan tiksiniyordu. Eskisi gibi kardeş değillerdi ve bu Tzuyu'yu kahrediyordu. Kendisine bir kez daha lânet etti, bu seferki lânet ise herşey için geç kalmasından dolayıydı..
Taehyung'u karşısında ona mor göz altlarıyla yemeğine bakan kız varlığıyla rahatsız ediyordu. Uyuşturucu kullanmış arkadaşları vardı ve bu yüzden kızın uyuşturucu kullandığını çoktan anlamıştı. Zaten mosmor göz altları ve ona uyumsuz tondaki solgun yüzü herşeyi açığa çıkarmaktaydı.
Taehyung kıza kaşları çatılmış bir şekilde bakarken Tzuyu sanki bunu hissettmiş gibi kafasını kaldırdı ve ona bakan bir çift gözle buluştu. Taehyung ilk defa gördüğü gözlerle hem şaşırıp hem büyülenirken Tzuyu soğuk bir ses tonuyla karşı masadan konuştu.
"Ne diye bana bakıyorsun? Yüzümde bir şey mi var?"
Aslında aynaya iki saniye baksa kendine kızacağını o da biliyordu ama Taehyung bunu umursamadı.
"Neden kullanıyorsun o zehir zemberek şeyi?"
Tzuyu Taehyung'un dediği şeyi anlasa da bu onu ilgilendirmezdi, yani ilgilendirmemeliydi diye düşünüp belli etmeden cevap verdi,
"Ne demek istediğini anlamadım?"
Taehyung Tzuyu'nun anladığını bildiği için duymamazlıktan geldi.
"Bence sen ne demek istediğimi gayet iyi anladın. Arkadaşların senden şu anda kaçıyor!"
Tzuyu Taehyung'a boş gözlerle bakarken ayağa kalktı ve yemekhaneden çıktı. Daha tanımadığı bir çocuk gelmiş burada ona laf çakıyordu. Haklı olduğunu biliyordu ama gereksiz tavsiyelere ihtiyacı yoktu. Zaten bu bataklığa bir tavsiye yüzünden düşmüştü ve şimdi çıkamayacak kadar derindeyken anlatacak bir şeyi, veya alacak bir tavsiyesi yoktu. O dibi görmüştü ve daha beterini beklemekten başka çaresi yoktu.
____
Okuyan herkesi çok seviyorum♥️
Bana bir kez olsun şans veren güzel okuyuculara bayılıyorum♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bağımlı |taetzu|
Fanfiction"Titreyen vücudum, yorgun bedenimi ayakta tutmaya yetmiyor." taetzu fanfic.