4

39 5 1
                                    

Bölüm içi spoiler: Cam kırıkları eline batarken, o can kırıklarının peşindeydi.

Taehyung gece evine doğru yürürken yolun kenarında titreyen bedeni fark etti. Bir kızdı ve titremesinden uyuşturcu krizine girdiğini anlamıştı. Umursamadan yanından geçecekken bir an kızın yüzünü gördü ve dondu. Bu o kızdı. Yanına gitti ve yüzünü kendine döndürdü. Ne yapacağını bilmiyordu. Hemen yanında duran bara girdi ve ilişki odalarının birine girdi. Kızın titreyen bedenini yatağa bıraktı ve odadan çıktı. Herhangi birinden uyuşturcu alırken tekrar odaya girdi. Girdiğinde kızın titremesi durmuştu. Aldığı paketi kızın yanına bıraktı ve odadan çıktı.

Tzuyu sabah kendini orada bulduğunda şaşırmadı. Kendisinin bir yerde uyuklayıp buraya getirildiğini anlamıştı. Ama bu kişinin Taehyung olduğunu bilmiyordu,

Ertesi gün Tzuyu kantindeyken Taehyung kızın yanına oturdu. Tzuyu onun oturmasından rahatsız olsa da bir şey demedi ve onu görmezden geldi.

"Uyuşturcu kullanmayı bırakmalısın." Tzuyu, kendisiyle inatla konuşmaya çalışan çocuğa bıkkınlıkla cevap verdi.

"Uyuşturcu kullanmıyorum."

Taehyung kıza alayla güldü ve çenesinden tutarak ona bakmasını sağladı. Tzuyu bu duruma şaşırırken Taehyung ısrar ediyordu.

"Dün yol kenarında uyuşturcu krizine girerken hiç de öyle görünmüyordu ama."

"Kapa çeneni!" Tzuyu, Taehyung'un elini çenesinden çekerken bağırıyordu.

"Ne oldu? Hani kullanmıyordun?"

"Bu seni ilgilendirmiyor!"

"Neden? Nasıl olsa kullanm-"

"O lanet çeneni kapat artık!"

Tzuyu'nin birden bağırmasıyla tüm kantin onlara dönerken Taehyung kızın bileğinden tuttu ve onu dışarı çıkardı. Okulun arkasına geldiklerinde Taehyung kızı fırlatarak bıraktı. Tzuyu, yere kapaklanmaktan son anda kurtulurken, Taehyung'a sinirli bir şekilde bakmaya başlarken bağırarak konuştu.

"Amacın ne senin!? Neden son zamanlarda sürekli etrafımdasın!? Uyuşturcu kullandığımı kabul etmemi mi istiyorsun!? Peki tamam kabul ediyorum! Ben o lanet şeyi kullanıyorum. Evet! Şimdi rahatladın mı!?  Düştüğüm bataklığı öğrendin! Şimdi mutlu musun? Artık rahat bırak beni!"

Taehyung ifadesizce kıza bakmaya devam ederken konuştu.

"S*rtüklerin istediklerini yapmıyorum!"

"Şunu o kafana sok! Ben s*rtük değilim! Asıl s*rtük beni bu konuma getiren! Anlayamayacağın şeylere burnunu sokma! Seni ilgilendirmeyen şeylere karışma!"

"Ben sana karışmayınca gerçekler değişecek mi?"

Taehyung'un sorusuyla Tzuyu'nin gözleri dolarken büyük bir çığlık attı ve yanında duran duvara sert bir yumruk attı.

"Yeter!"

Elleri saçlarını bulurken onları kavrayıp sertçe çekmeye başladı. Bir yandan da bağırıp ağlıyordu.

Taehyung gözlerinin önünde ansızın gelişen şeye bakarken şokla kalakaldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

bağımlı |taetzu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin