🌲Gölgeler Kitabı(BOS)🌲

314 10 3
                                    


 ❀  Tekrardan hoş geldiniz. Bugünkü konumuz belki de çokça merak ettiğiniz bir konu üzerine. Book of shadows yani gölgeler kitabı nedir? Gölgeler kitabı sizin kişisel defterinizdir. Ama bu defter sıradan bir defter değil daha çok sizin cadı günlüğünüz olacak bir defter. Öncelikle bu defterin öneminden bahsetmek istiyorum. Bu defterde sadece sizin enerjiniz olmalı ve sadece size özel olmalı. Bu nedenle başka birinin görmesi ve dokunması sakıncalı olacaktır. Bu defter sizden sonra çocuklarınıza ya da torunlarınıza geçebilir. Ya da öldülten sonra sizinle gömülebilir. İmha etmek için yakabilirsiniz.

 ❀   Bugüne kadar gölgeler kitabı hakkında çokça yazılar yazıldı çizildi. Ve bazı kaynaklar insanların kafalarını karıştırmaya başladı. Mesela bazı sitelerde gölgeler kitabının sınırlarını oldukça keskin çizgiler ile çizmişlerdi( siyah olmak ve siyah kalemle çizilmek zorunda gibi) Halbuki bu yanlıştır. Gölgeler kitabınızı herhangi bir defterden oluşturabilirsiniz rengi fark etmeksizin. Ya da istediğiniz renkte kalemler kullanabilirsiniz. Bu tamamen size kalmış. Sonuçta KİŞİSEL. 

  ❀  Şunu da söylemeden geçmeyeyim ilk başta sadece tek bir gölgeler kitabınız olmaz. farklı konularda bilgileri not aldığınız farklı defterler olabilir. Daha sonrasında bilgileri bulmak açısından kolay olması için tek bir alana toplarsınız. 

❀   Şimdi artık bazı şeyleri oturtmuş olduğunuzu düşünerek içeriğine geçiyorum. Bu kitabın içine cadılık serüveniniz boyunca edindiğiniz bilgileri not alırsınız. Ayrıca deneyimleriniz, büyüleriniz, tarifleriniz ya da en basitinden hoşunuza giden alıntılar bile koyabilirsiniz tamamen size kalmış. Sonuçta bu bir cadının günlüğü ve nasıl olacağına da cadılar karar verir. 

    ❀ Kitabı kutsamak için bazı dualar mevcut. Dilerseniz kullananabileceğiniz bir dua bırakacağım aşağıya. Tabi direkt olarak kopyala yapıştır yapmanızı tavsiye etmiyorum. Olabildiğince kendinize göre uyarlamanız her zaman daha iyidir. Bu duayı kitabınıza yazabilirsiniz her sayfadan sonra okuyabilirsiniz size kalmış. Ayrıca kitabınz değişik çiçekler ile süsleyebilirsiniz.

  ❀ Not: Gölgeler kitabınız defter olmak zorunda değildir dijital ortamda da yazabilirsiniz.

'❀   Bu kitap gölgeler ülkesine yerleşmişdir.
Seçilenden başkası içini göremez
Eğer hava nefes ise,ateş tutkudur,
Kötülükler onu engellemesin,bu benim dileğim,
Eğer dünya hayatsa,su duygulardır,
Bu kitap sihirli güçlerle doludur.
Tanrı onu korusun,kötülüklerden sakınsın,
Ve bu sayede güç ve büyü kuvvetlensin.
Akıllı olmayan hiçkimse sayfaları görmesin,
Ve içindeki bilgi yüzyıllarca süregelsin.
Bu kitap benimdir,hiçbir korku içermez.
İçindeki bilgiler,kan,gözyaşı ve terle elde edilmişdir.
Büyü benim tutkum,ruhum benim rehberim,
Tanrıça kitabı kutsal ışıkla kutsadı.
Sadece onun cocukları onu doğru okuyabilir,
Sadece onlar gerçeği görebilir.
Bu benim dileğim,dileğimin olmasını sağla. '

Bir örnek koymak istiyorum aşağıya

Bir örnek koymak istiyorum aşağıya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Wicca Ve CadılıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin