🌠Enerjiler🌠

379 10 7
                                    


☯ Daha önceki bölümlerde de söylediğim gibi doğada her şeyin bir enerjisi vardır. Her  canlının bir enerji alanı vardır. Enerji evrenseldri yoktan var veya vardan yok edilemez. 

 3 Boyutlu dünyada bizi canlı kılan, taşıdığımız ruh ve bedenin bir enerji alanı vardır.  Enerji alanları kendiliğinden de olsa diğer cnanlıların enerji alanı ile etkileşime girer mesela herhangi bir ortama girdiğinizde bir anda iyi hissetmeniz oradaki kişinin yaydığı pozitif enerjiden kaynaklanır. Ya da nazar dediğimiz şey istemeden de olsa kişiye negatif enerjilerimizi yollamamız ile oluşur. Enerjiler derin bir konudur. Fakat büyünün temelinde enerji yatar. Bu nedenle bunu çok iyi öğrenmemiz gerekiyor babywitchlerim. Enerjiyi kontrol etmeyi öğrendiğimiz zaman her şeyin kapısı açılır. Ama öncelikle bunu bilgi olarak bilmemiz yeterli. Daha sonraki bölümlerde pratik kısımlarını paylaşacağım.

 Enerjiyi daha iyi kavrayabilmeniz için bilimsel bir şeyden bahsetmek istiyorum ' ÇEKİM YASASI' 

 Çekim yasası evrene gönderdiğiniz herhangi bir enerjinin size yansıma biçimidir. Mesela deriz ya hani nasıl düşünürsen öyle olur veya aklıma gelen başıma da gelir. Bunun sebebi evrene yolladığımız enerjilerdir. Evrene nasıl bir düşünce gönderirsek o da bize o şekilde cevap verecektir. Bu yüzden enerjinizi temizlemeniz çok çok önemlidir. Ayrıca dilek dileme olayı da bu şekilde işler kalpten dilediklerimiz gerçek olur bunun sebebi enerjilerdir. Dilek dilerken her zaman olmuş gibi dilemeliyiz çünkü evrene olduğu yönünde enerji yollarsak evren bize onu oldurarak döner. 

☯ Umarım açık bir şekilde belirtebilmişimdir. Enerjinin asıl önemini pratiklere başladığımız zaman anlayacaksınız.

Wicca Ve CadılıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin