-Před 8 lety/Oděsa, Ukrajina/3. p-
Kulky svištěly vzduchem, řev umírajících vojáků a nevinných zaměstnanců se rozléhal do okolí, prach se všude vířil a nebyla minuta bez otřesu. A mezi tím vším stála dívka, nemohlo jí být více než 10 let. Její rudé vlasy se jí lepily na uplakanou tvář. Snažila se rozhlédnout, ale v té spoustě harampádí polorozpadlé budovy skladu se nedokázala zorientovat. Hledala maminku. Cítila se ztracena a bála se.
Rozběhla se, nevěděla kudy ani kam, ale věděla, že musí utéct. Díky roztrhnutým šatům se jí běželo o poznání lépe, ale cípy látky se jí zasekávaly o sutiny každou chvíli a to ji brzdilo. Bloudila bývalými halami, snažící se najít východ.
Hluk začal ustupovat, vypadalo to že vojáci porazili nepřátele. Ale ozvala se ohlušující rána, která srovnala celou zeď se zemí a rudovlásku vyvedla z omylu. Dívenka se snažila skrýt, ale i tak se nevyhnula pár kusům z bývalé zdi. Prach se rozvířil , takže maličká začala kašlat a třít si oči. Chtěla zůstat v úkrytu, ale zvědavost jí nedala a tak vykoukla. Blížila se k ní žena menší podstavy v černém. Byla to ona, kdo jí nazval sestrou, řekl že vše bude v pořádku a že může věřit američanům, že najdou maminku. Podala ji červenou bankovku s načmáraným znakem Black Widow na ní.
"Tady, pokud mě budeš potřebovat, vezmi tohle na ambasádu a já ti slibuju, že se pro tebe vrátím Ava Natalya Orvola."
-Před 3 lety/Man, USA/3. p-
Nikdy nepřišla.
Natasha Romanoffová, slavná Black Widow.
Možná je pro všechny ostatní hrdinkou, ale pro ni je jen dalším zklamáním. Ona byla ten důvod, proč strávila 5 let v SHIELDu, chvíli v bunkru za městem, pak v SHIELD Academy v Newarku a nakonec v centrále v centru New Yorku. Doufala, že se pro ni vrátí a pomůže jí vše objasnit. Čekala na ni délé, než měla. Už toho měla dost a myšlenka útěku ze SHIELDu se jí v hlavě zabydlela už před nějakou tou dobou. A nyní nastala ta chvíle.
Bloudila srdcem New Yorku, batoh měla nacpaný až k prasknutí a snažila se přijít na to, co teď. Nedomyslela to. Popravdě ani neočekávala úspěch jejího plánu, natož že to půjde tak hladce. Až to vypadalo, že ji nechali utéct, I když, s kompletním vybavením, které v jejích rukách snadno dokáže zabít i člověka, se to nezdálo pravděpodobné.
Věděla, že musí zmizet z ostrova, tady by ji našli až moc jednoduše. Na výběr byl buď Queens a nebo Brooklyn, aby se mohla stratit mezi lidmi, a vzhledem k tomu, že rodný okres Kapitána Ameriky byl blíže, její kroky se vydaly tímto směrem.
Rudovláska se blížila k mostu, pojmenovaném po tomto ostrově, ale zastavila se a shodila kapuci z hlavy. Stála před začátkem mostu.
Zaváhala. Rozhodla se správně? Jen tak se vzdát ochrany a střechy nad hlavou, kterou jí SHIELD poskytoval? Ztuhla na několik minut. Začalo pršet, ale ani to ji nedonutilo otrhout oči od této stavby, byly to až sirény, zřejmě policejní. Ty ji vzbudily jako nikdy. Zpátky si nasadila kapuci a rozběhla se směrem Brooklyn.
ꕥ~ꕥ~ꕥ~ꕥ~ꕥ~ꕥ~ꕥ~ꕥ~ꕥ~ꕥ~ꕥ
Čauko,
Vítejte u výplodu mé nezdravé závislosti na Red Widow a ne zrovna dobrého stylu psaní.
Doufám, že se vám v budoucnu bude můj výtvor líbit a prosím, pokud vidíte chybu, seřvěte mě na 3 doby prosím,
Děkuju.-S láskou,
~Any💜
ČTEŠ
Red Widow~Final Strike
AcciónSedmnácti-léta rudovláska žijící v ulicích Brooklynu si za svůj dosavadní život prožila už víc než dost. Ať už to byl Black Widow Orb Program, nebo uzavření SHIELDem na 5 let. Bohužel, i když se snaží nebezpečí vyhýbat, lepí se jí na paty. Sice už u...