Tizennégy

1.9K 87 28
                                    

Sziiaasztok! 😚


Előző adrenalin löketem hevében megírtam még pár részt, viszont nem szeretném rátok zúdítani mindet. 

Megmondom őszintén én csak a statisztikát látom, ami alapján az olvasóim nagy többsége bőven elmúlt már 18 éves, DE AZÉRT ITT ÉS MOST szeretnék megkérni mindenkit, hogy akit esetleg zavar ez a rész, az tekerje át nyugodtan. Lesz egy jelzés ( ※※※ )  a jelenet végén, amit már biztonsággal olvashat minden korosztály. 🤗

Köszönöm megértéseteket. 
Mindenkinek csodaszép estét! 😘😘

※※※

Hirtelen jött vágy önt el mindkettőnket. A padlóról botladozva, de a csókot meg nem szakítva találjuk meg az ágyat. A fiú bátran dől hátra, ezzel magával ránt engem is. Landoban egy csepp félelem sincs, hogy esetleg eltöri az ingatag szerkezetet.  Testünk halk puffanással érkezik meg a megvetett ágy közepére. Kuncogva húzódok el a fiútól, hogy azokba a vágytól égő szemekbe nézhessek. Arcának egyik oldalát kiemeli a kandallóból áradó tűz fénye, míg a másik oldal sötétségbe burkolódzik. Lando íriszei a kék és a zöld legszebb árnyalataiban úsznak, azok a szemek, érzem, hogy szinte felfalnak. Alig pár percem van végig nézni a fiú arcán mielőtt az ajkai újra és újra lecsapnak. Szorosan tart a derekamnál fogva, testünk minden centijét összepréselve ezáltal. Érzem magam alatt, hogy ez a csók nem csupán engem izgat fel, Lando épp úgy izzik a vágytól, ahogyan én. 

Egy pillanat. Csupán egyetlen pillanat kellett ahhoz, hogy a magamban mélyen elnyomott magabiztosággom a felszínre törhessen. Egy pillanat, amit a fiú idézett elő azzal, hogy nekem rontott, mint valami vadállat. Habár tudom, a fiúnak egyetlen barátnője sem volt az évek során, meglep mennyire tudatában van mindannak amit csinál.

Lando hideg keze a pulcsim és az alatta elbújó póló anyagát egyetlen mozdulattal szedi le rólam és hajítja a padlóra. Hűvös kezének érintése nyomán libabőrőssé válik a testem aminek hatására akarva akaratlanul is megmerevedik a mellbimbóm. A fenekem alá nyúlva egy hirtelen mozdulattal fordít maga alá, ezzel a kezébe véve át az irányítást. 

Lando csókjai a megduzzadt ajkaimról a nyakamra vándorolnak, nedves, meleg csókokat hagyva elidőzik a területen. A kellemesen bizsergető érzésre sóhajok és apró nyögések sora hagyja el a számat. Kezem a fiú göndör fürtjei közé vándorolva markolják meg finoman azt. Vágytól égő szemeket meresztve rám szótlanul kér engedélyt a további kínzóan édes csókok folytatására. A fiútól kölcsön kapott nadrágom is hasonló sorsra kerül, mint a pólóm, minden ami rajtam maradt egy fekete csipke bralette és a hozzá passzoló bugyi. Libabőröm fokozódik ahogy áthúzom a fiú fején felsőjének puha anyagát. A halvány fény tökéletesen kiemeli az évek alatt magára épített izomcsoportokat. Finoman vezetem fel a kezem a hasáról a nyakán át az arcáig. Lehunyt szemmel élvezi az érintésem, csupán akkor nyitja ki a szemét mikor a hüvelykujjam az arcát simogatja. Alsó ajkába harapva hajol le hozzám, hogy egy újabb csókot hintsen a számra miközben kezei ügyetlenül babrálnak a melltartómmal. Felfedve neki a fekete anyag alatt rejlő testem nagyobb bátorságot jelent mint valami, furcsa mód mégis mindenféle szégyenérzet nélkül teszem meg. 

- Gyönyörű vagy. - suttogja halkan a szavakat a fülemben mielőtt az ajkai újra vándorútra kelnek, hogy émelyitő csókokat hagyjanak a mellemen, le a hasamig, hogy mikor odaér könnyű szerrel, mindenféle habozás nélkül szabadítson meg az utolsó rajtam maradt anyagtól.

Rajtam a sor, hogy megszabadítsam a fiút a nadrágjától ami egy ideje már igen csak szűkösen feszül rajta. Remegő kézzel gombolom ki farmerének gombjait és húzom le a cipzárt. Megkímélve a további bénázástól Lando megkönnyíti a helyzetet és maga bújuk ki a nadrágjából és egyúttal boxeréből is. Visszakúszik hozzám, hogy újabb heves csókot váltsunk. 

P.S.I LOVE YOUWhere stories live. Discover now