part 10

2.4K 210 4
                                    

Бүх юм бэлэн. Одоо өөрийнхөө сэтгэл санааг л өргөх хэрэгтэй сайхан гүнзгий амьсгаа авья за одоо юу билээ? Аан хиймэл нулимс би нулимсаа нүд рүүгээ дусаана. Тэгээд болоогүй байхад урсгаагүйн тулд дээш харан явсаар Жонгүгийн орж байгаа лекцийн танхимын гадаа ирэн нэг сайхан гүнзгий амьсгаа авна.

Би нүдэндээ нулимстай тэр анги руу албаар анхаарлыг нь татах гэж хаалгыг нь саван ороход яг бодсоноор бүгд наашаа харна. Би Жонгүг руу дохисоор би тэдэн рүү муухай харан:та нар үнэхээр намайг яаж чадаж байнаа. Би та нарыг тэвчсэн тэгэхдээ би ахиж тэвчихгүй нь... миний амьдрах утга учир минь надаас дөнгөж саяхан явчихлаа. Та нарын тэр харааж зүхээд байсан миний хүүхэд дөнгөж саяхан зулбачихлаа. Та нараас болоод миний хүүхэд... гэж хэлэг гэдсээ тэврэн уйлахад бүгд шоконд орно.

Би:та нараас болж байгаа юм? Миний хүүхдийг өг гэж галзуу хүн шиг аашилхад бүгд дор бүрнээ юм шивнэлдэнэ. Дараа нь яах билээ? Аан тийн.

Би Жонгүг дээр очин:одоо чи явж болноо. Өөрөөсөө уяад чамд хэцүү байсан байх. Би чамайг мэднэ надад хайргүй гэдгийг чинь тийм болохоор одоо салцгаая гэхэд Жонгүг наашаа их л удаан ширтэнэ.

Жонгүг яагаад тэнэгтээд юм хэлэхгүй байгаа юм бэ? Би түүн лүү нүдээрээ дохисон ч хариу байгаагүйд би тэрнээс холдон бусад хүүхдүүд рүү харан:одоо болсон болохоор намайг битгий хараа битгий зовоо гуйя...намайг зүгээр байлгаад өг гэж хэлэн ангиас гарав.

Ёохх бүтчихэв үү? Тиймээ бүтчихлээ. Одоо хараал идсэн олон юм ярихгүй биз. Би ч шүүгээгээ уудлан эхний цагаа таслан өөрөө өөрийгөө баярлуулан талхны газар ирэн талх идэн сууж байтал Сүүбиний крашын найз залуу нь өөр эмэгтэйдээ орж ирэв.

Би нуугдан юу хийх талаар бодон Сүүбинд туслах арга зам юу байгаа билээ? Зураг зургийг нь авах хэрэгтэй. Би сэм сэмхэн харан яг эгзэгтэй мөчид хэд хэдэн зураг дараад амжив.

Дараа нь яаж гарах вэ? Яг хаалганы хажууд талын ширээ за гай л байна. Энэнээс айх уу? Үгүй л байхгүй юу? Би босон юу ч болоогүй юм шиг гарах гэсэнд тэр бодсоноор ам нээнэ.

Тэр: нөгөө эмэгтэй байх чинь. Бацаануудтай унтдаг...
Би эргэж түүн лүү харан:өө юун хог новш хөглөрөөд байнаа гэсэн чи ирсэн байсан байна шдээ. Аргагүй аргагүй
Тэр уурлан:юу гэнээ?
Би инээн:сонссоныг чинь хэллээ. Хог новшоо гэж хэлэн хамаг тэрнээс гарав.

Удах юм бол бараг барьж аваад зодчих байх гэж айгаад л... Тэгэхдээ л тэр эхэлж өдсөн.

•Toy•✔✅Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt