part 23

2.2K 211 24
                                    

"Энэ цаг мөчид чиний амнаас гарч байгаа авиа бүр худал сонсогдоод байна..."

----

Аль хэдийн 2 хоног өнгөрчихөж миний байгаа байдал бахь байдгаараа түүнээс ямар ч дуудлага ирээгүй яагаад гэхээр тэр өөрийг нь сонсох хүртэл намайг хүлээж байгаа юм.

Би харин өөрийгөө хэзээ бэлэн болохоо ч мэдэхгүй орондоо уйлан хэвтэнэ. Тэнэг Юнбин яагаад ингэж их ургуулан бодоод байгаа юм бэ? Магадгүй Жонгүгийн хэлсэнээр би буруу бодож байж ч магадгүй юм.

Сургууль руу ирэхэд хүүхэд бүр над руу гайхан харна. Тэгэх нь аргагүй л байх өдөр бүр Жонгүгтэй хэлхэлдээд эсвэл ноцолдоод явж байдаг хүн ганцаараа явж байхаар хүүхдүүд гайхах нь арга ч үгүй биз.

Шүүгээнээсээ ном дэвтэрээ гаргаж байтал хажууд Хэсон ирэн:чи яагаад Жонгүгтэй хамт ирээгүй юм? Яасан муудалцсан юм уу? гэхэд нь би түүн лүү харан:хоёулаа хичээлээ таслах уу? гэхэд тэр наашаа харан:чи галзуурчихаа юу? Яаж ингэж хэлж чадаж байнаа. Намайг хичээлээ таслана гэж бодож байна уу?

Би хичээлээ буцаан далд хийгээд:таслана гэж бодож байна гэхэд тэр инээн:зөв байна гэж хэлэн хөөрсөөр намайг дагуулан сургуулиас гүйхээрээ гарна.

Бид замдаа түүнд тэр өдөр болсон бүх зүйлээ ярих бол тэр бүр шоконд орон намайг тайвшруулах хэдэн зөвлөгөө өгнө.

Хэсон:яг үнэндээ Жонгүг хэрвээ түүнтэй унтсан бол би чиний зүгээс уучлаад хэрэггүй л гэж бодож байна...тэгэхдээ тэрнээс өмнө чи түүний тайлбарыг сонсох хэрэгтэй гэж давхар бас бодож байна гэж хэлэх бол би ч Хэсонтой санал нэг байлаа.

Бид явсаар архины мухлагт ирэхэд хүн байхгүй байв. Угийн одоо гэгээн цагаан өдрөөр бид 2 шиг архи гудрах гээд сууж байдаг хүн бид 2оос өөр байхгүй лдээ.

Эхний хундаганаас хатуу орох ч дараа дараагийн хундаганаас гол горхи шиг урсан орно.

Зохиолчийн талаас~

Тэр 2 нэлээн согтсон байх ба тэр 2ыг ууж эхлэхэд тэнд нэг ч хүн байхгүй байсан бол одоо пэгдүүрэн хүн байв.

Хэсон: хэрвээ Жон Жонгүг тэр хорт могойтой унтсан байвал би тэрний доодлохийг хугалах болно гэхэд Юнбин инээж байснаа гэнэт уйлан:тэр нь хугарахгүй шдээ...тэгсэн ч Жонгүгийн тэр нь наадахнаас чинь том гэх Хэсоны гарт байх гадил руу заавал Хэсон нүдээ том болгон:чи харсан юм уу? Та 2 арай.. гэж хэлэн үгээ гүйцээлгүй амаа дарахад Юнбин түүн лүү харан: бид 2 унтаагүй ээ... би зүгээр л шүршүүрт орж байхад нь санаандгүй харчихсан юм гэж хэлэн учир битүүлэг инээх бол Хэсон түүнийг даган инээн:муу гаж донтон гэж хэлэн инээлдсээр...

•Toy•✔✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora