Katili gördüm. Onu odamızda gördüm. Gördüm. Onu gördüm. Bana bakarken gördüm. Gördüm, gördüm...
"Sky yiyemiyorum, ellerim acıyor!"
Lix bana sesleniyor. Girdiğim transtan o zaman çıkıyorum. Onu görmüş olmamı bir kenara bırakıyorum. Lix'e yardım ettikten sonra görünüşünü günlüğüme yazmam gerektiğini aklıma yazıp ona yardım etmeye gidiyorum.
Katili gece 3.30 sıraları gördüm. Uzun boyu benimkine biraz yakın. Uzun siyah şeyler saçları mı yoksa başına örttüğü kapşonludan mı kaynaklanıyor. Katilin hastaneden kaçtığı söylentileri var. Sunny bana bir süre hastanede kaldığını söylemişti. Telefonlar kullanılmaz halde çünkü çekmeyen ağaçlık alanlardan gidiyoruz.
Başka bir şey hatırlamıyorum.
Uyumam gerek.
Yazmayı bırakıyorum o sırda koşuşturan insanlar görüyorum. Bağırarak kondüktörün öldüğü söylüyorlar. Yardım kondüktörlerin hiçbir şeyden haberi yok.
Liu ve Mina odalarından çıkıyor. Çünkü onlar katil değil. Kondüktör hırpalanmış. Erkek kuvveti gerekir diyorlar ama her kadının yapabileceği türden.
Lix benim ilaçlarımdan almak istiyor.
Rahatlamak için.
Ama izin vermiyorum. Onlar bana zarar veriyor. Ona da böyle olsun istemem. Başka kimsem yok.
İyi geceler.
____________________________
Dolu dolu yorum yapın!
-Bubu🌾