Tanıtım

53 8 51
                                    

Lütfen yorumlarınızı ve eleştirilerinizi yazmayı unutmayın. Ayrıca bölümü oylamayı da unutmayın.

Şarkı: Hoşçakal!

Farklılar Evreninden...

" Lisa, dur lütfen yapma! "

Uçurumun dibindeydim. Aşağıda kayalıklar vardı. Muhtemelen canım yanacaktı ama kalbim kadar acıyacağını sanmam. Bana sesleniyor. Yaklaşamıyor çünkü yaklaşırsan kendimi atacağımdan korkuyor. Bu kadar süper kahraman insanları kurtarırken neden beni görmemişlerdi?

Neden bu hayatı yaşamak zorundaydım?

İnsanlar her zaman ellerindekiyle yetinmez, daha fazlasını ister ama ben ona da razıyım. Kollarımda çürük izleri vardı. Kalbimde kırıktı. Çünkü bana seslenen o oğlan kalbimi kırmıştı. Hayatım sanki daha kötü değilmiş gibi beni daha kötü bir duruma sokmuştu. Gerçi onu suçlayamazdım. En azından denedi.

Ama artık ağır geliyor. Yine seslendi.

" Lütfen yapma! Biraz daha zaman ver! Her şey düzelecek. "

" Bu bir yalan, biliyorsun değil mi? "

Dedim ve kendimi aşağı bıraktım. Onun bağırarak bana koşan ayak sesleri vardı. Umarım yetişmezdi. Çünkü artık bıktım ve artık bitsin istiyorum.

***

Hadi ama bu kadar dram yeter. Merhaba, ben Johnny Sins değil Johnny Grey. Önümde yemek yiyen fiziksel olarak birebir kopyamda inek kardeşim Peter Grey. Evet, kendisi inek. Ama onun inekliği ve benim sağlam kaslarım yani cesur kaslarımla ortalığı dağıtmaya geliyorum.

Buraya bir fragman süper olurdu ama her neyse. Ne, yaptıklarımızın bir bölümünü mü istiyorsunuz?

Zaten okuyacaksınız ama bol miktarda patlama olacak. Evet, birçoğunuz patlama seviyor olmalı. Benim gibi. O az önceki kız mı?

O önemli değil. O sadece karanlık, sessiz bir kız. Aşk mı? Yooo... Ben o taraflarda pek takılmam.

***

Dur, bakalım orada. Bizi anlatmadan olmaz.

Johhny: 300 kelime yapmak için hepsini bir anda yapıp kafa karıştıracak. Birçoğumuz arkadaşız ve bir şekilde hikayelerimiz bağlanacak. Uf, bu bile büyük spoiler. Hadi be...

Kes sesini! Huh... Tamam.

Okula uzun süreden beri ilk defa gidiyordum ve ne olacağından habersizdim. Ailemiz hiçbir zaman normal bir aile olmamıştı. Sıradan gibiydik ama özel olduğumuz söyleniyordu.

Diğer insanlardan gizlenen özel varlıklar. Farklılar. Şimdi liseye gidecektim. O zamana kadar eğitimimizi evden annemizden alıyorduk. Aynı yaşta olduğum kardeşimle gidecektik. Korkuyordu. Çünkü özeldi. Hepimiz özeldik. 6 kişinin her biri. Daha doğrusu. Beşimiz özeldik.

***

" Hıııhhh... Hıııhhh... "

Geri döndüm. Henüz tanışmadık. Ama tanışacağız. Hııııııhhhh...

***

Birçok kişi acı çekmediğimizi sanıyor. Kahraman olduğumuz için acı çekmediğimizi sanıyor ama yanılıyorlar. Gerçekten yanılıyorlar. Ama ne kadar acı çeksem de arkadaşım haklı. Bu durumlarda teni bir başlangıç yapmalıyız. Henüz kendimi tanıtmayacağım çünkü gerek yok. Ben normal bir Farklıyım işte.

***

Pekala, Farklılar orijinal evrenine geri dönme kararı aldım ve hem süper kahraman hemde gerçek hayat usulü bir hikaye yazmak istedim. Bu hikaye gerçekten ilginç, güzel, korkutucu, eğlenceli ve aşk dolu. Belki Johnny hariç.

Birkaç tanıtım daha yapmayı planlıyorum. İlgiye göre bir karakterler tanıtımı ve ilk bölümünü yayınlarım. Şimdilik bu kadar yeter.

Görüşürüz...

Bu arada Urbs İnterfecit ilgisi için teşekkürler. Bu hikaye 2.paranormal hikayem olabilir.

Farklılar: Acı Hayat(Farklılar Serisi-4)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin