- Ce plan ai? il intreb din nou pe Gabriell care era atent la mesaje decat la ce era in jurul sau. Ma priveste cu un zambet mic pe fata si apoi inspira adanc.
- Luca imi spune ca in weekend Cassandra vrea sa iti faca o vizita, bineinteles ca sa vada daca trebuie sa te urmareasca sau nu. termina propozitia si isi indreapta privirea spre Mark care era imbracat in pijamale, bine o pereche de pantaloni de trening si un tricou alb foarte larg. Imi zambeste si iese pe usa de la balcon, cred ca sa fumeze, de altfel el nu iese pe balcon.
- Si pana la urma de ce vrea sa ma urmareasca? intreb confuza, chestia asta e noua pentru mine si nu inteleg mare lucru daca nu mi se explica cum trebuie.
- Daca vrei sa pleci pe undeva, ea trebuie sa stie. Ca sa nu ii fie date planurile peste cap. Nu e chiar asa de greu. imi explica cu rabdare, iar eu dau din cap ca am inteles. Deci ce ar fi ca voi doi sa plecati intr-o vacanta; si printr-un accident, ne gandim noi la ceva, doctorii o sa va declare morti. Fac rost de niste acte false veniti inapoi si va dau mai multe detalii despre actiunile ei. enumera toate detaliile planului si nu e o idee rea, bine doar faptul ca trebuie sa mor si sa imi schimb numele, dar o vacanta de cateva zile sau o saptamana chiar e perfecta.
- M-am saturat sa tot moara cineva, dar in fine s-a facut. Cand plecam? intreb in timp ce Mark intra pe usa.
- Unde sa plecam? intreaba speriat Mark, de parca ar trebui sa fugim de cineva.
- Plecam in vacanta, pentru a trai. spun foarte entuziasmata, iar Mark e din ce in ce mai confuz.
- Puteti sa va faceti bagajele, maine e primul avion spre Europa. intervine Gabriell relaxact luand din nou telefonul in maini si il butona de zor. A, si sa nu uit cand o sa va intoarceti o sa va trebuiasca noile acte o sa le luati de la un tip de vreo 30 de ani de la receptia hotelului. continua fara sa ne privesca.
- Ce tara din Europa o sa o vedem mai exact? intreaba Mark cu o oarecare spaima in voce.
- Italia. Mai exact Venetia. spune destinatia si de abia astept sa ajung. Ce ar fi sa spunem ca barcuta cu care va plimbati s-a rasturnat si v-ati inecat. spune detasat si asteapta parerile noastre.
- Nu, ne-a vazut cum inotam si se poate prinde ca nu e adevarat. ii explic si creierul meu inerca sa gaseasca altceva.
- Bine, vedem noi. Voi pregatitiva de vacanta. Uitati aici biletele, le lasa pe masuta langa ceasca lui de cafea si se ridica incet in picioare, si distractie placuta. il imbratisez si ii multumesc in acelasi timp, apoi il conduc pana la usa, pentru ca nu a vrut sa ramana la noi pana a doua zi.
- Mergem in vacanta. spun si ii sar in bratele lui Mark.
- Cum facem cu servicul meu? ma intreaba ingrijorat si se pare ca a reusit sa imi ia fericirea si entuziasmul.
- O sa vorbim cu Gabriell si rezolva el. il linistesc si ma apuc de facut bagaje.
Ne trezim dis de dimineata pentru ca avionul era pe la 8. Am baut cafeaua si am luat un taxi pana la aeroport. Am ajuns la timp, chiar inainte sa se inchida poarta. Era multa lume in avion, abia ne-am gasit locurile, bineinteles ca a trebuit sa dau o persoana la o parte de pe locul lui Mark. De la un timp se enerveaza repede si nu se poate controla asa ca m-a pus pe mine sa vorbesc ca sa evitam un accident, a trebuit sa tip la domnul acela pentru ca nu dorea nici in ruptul capului sa se ridice.
- Cum sa imi las sotia aici singura si eu sa stau la 4 locuri mai in sapte? Voi nu sunteti casatoriti, separati-va voi. o spuse atat de calm incat ma enervase asa ca am ridicat puin tonul.
- Domnule, nu e vina mea ca nu ati stiu sa va cumparati bilete. Acum dati-va naibi de pe locul asta, ca nu o sa va mancam sotia. strig la el si doamna aia cu uniforma vine si ne intreaba daca totul e in regula.
CITEȘTI
Gemenele
General FictionAceasta carte este continuarea " Balerina din club" aici o sa scriu mai mult legat de viata celor doua fete si vor fi si momente in care vor interveni si parinti lor. sper sa va placa, iar cei care inca nu ati citit prima carte, cititi-o ca sa pute...