أخي حبيبي❤
الفصل19 من الجزء الثاني.
بقلم:ساميه أحمد.
€€€€€€€€€€€€
اخر حاجه لما كارمن و اصحبها سمعوا صوت حد ادمهم بينادي علي حد.الصوت:ساره ساره.
=نعم.
الصوت:هاتي الفشار .
=حاضر..فريده ادي ده لبابا.
الصوت:شكرا.
ساره:عفوا.كده عرفتوا مين كان ادمهم و بينادي ساره و مراد دخلوا نفس الفيلم بالصدفه بس مشافهومش.
كارمن:بصوت واطي" هنعمل ايه.
نور :نخرج.
ليلي:نغير مكنا.
كارمن:تعالوا نخرج.
نور:طب والفيلم .
كارمن:باقي حته مش مشكله بقي.
ليلي:يلا.و خرجوا براحه من غير ما يلفتوا نظر حد ليهم.
كارمن:يلا نمشي من هنا قبل ما يخرجوا.
نور:انا جعانه .
ليلي:وانا مش هناكل.
كارمن:تعالوا ناكل بره يلا بقي.المهم خرجوا قبل ما الفيل يخلص و التنين يخرجوا خرجوا بره المول خالص و راحوا اقرب مطعم للمول عشان يكلوا و راحوا المطعم و طلبوا و اعدين يتكلموا عقبال ما يتعمل الاكل.
اما عند ساره و مراد
فاهما خلصوا الفيلم و راحوا يكلوا و بعدين راحوا شربوا حاجه و اعدوا يتمشوا شويه و بعدها روحوا.و كده يبقي خلص اليوم المتعب ده من غير ما حد يشوف حد و كل واحد روح علي بيته عادي و كلهم ناموا طلع نهار جديد عليهم و كل واحد بيعمل حاجه.
عند كارمن .
كارمن كانت مطبقه لانه اول يوم امتحانات ليها ولازم كانت تزاكر اعدت طول الليل تزاكر و منامتش المهم صحيت جهزت و لبست و حدرت حاجتها و نزلت.اما عمر فا هو خلص مزكره بدري و كان صاحب فايق و بردوا لبس و جهز و ركب عربيته و راح علي الجامعه.
اما عند لارا فا هي وحده فشله و ملحقتش تزاكر و بردوا لبست و جهزت و راحت علي الجامعه.
ادم بقي نفس الكلام زاكر عادي و صحي راح علي ال جامعه.
في الجامعه.
كارمن كانت وقفه مستنيه عمر يوصل عشان تصلحه لانها حست انه زعل مالعملته امبارح فا هتحاول تصلحه.
عمر وصل و اول ما ركن راحتله.كارمن:عمر استني.
عمر:روحي لصحابك خليهم ينفعوكي.
كارمن:استني طيب انا نسيت صدقني.
عمر:مانا مصدقك طبعا.
كارمن:استني بس هقلق.
عمر:سيبيني بقي.
و راح مشي و سبها .كارمن:احمد هطلب طلب منك.
احمد:ايه قولي.
...........
كارمن: فهمت كده هتعمل ايه.
احمد:اه تمام.
كارمن:همشي قبل ما عمر يشفنا .كارمن مشيت راحت لصحبها و فاجئ جه ادم.
ادم:ممكن نتكلم.
كارمن:مفيش كلام بنا.
ادم:طب هقلق الانا عيزه و ابقي اعملي الانتي عيزاه.
كارمن:ااااوف اما نشوف.
وراحوا بعدوا عن صحبها عشان يتكلموا.
أنت تقرأ
أخي حبيبي 👩❤️👨❤️
Roman d'amourهي قصه عائلتان عائله فقيره و عائله غنيه ستدور الاحداث و سيحب ابن الاغنياء بنت الفقراء و سيكافحون ليتزوجوا اما الجزء التاني باسم اخي حبيبي فا سيكون بنت اخت البنت الفي الجزء الاول و ولد اخوا الولد الفي الجزء الاول و تدور الاحداث و يحبون بعضهم و يكتشفو...