كفاح الحب الفصل الخامس

59 11 0
                                    

كفاح الحب
الفصل الخامس
بقلم:^ساميه أحمد^
////////////////////

سرحان بيفكر في كلام مالك و حيران هو عايز فلوس و بردو ده ابنه بس هو فكر ان الولد هيعيش عيشه حلوي بيقطع الدكتور تفكيره .

الدكتور:استاز سرحان.
سرحان:خير يا دكتور .
الدكتور:مش هخبي عليك الولد عندو مشكله و لازم يعمل عمليه و.....
سرحان:^بحزن شديد و انبهار^ ازاي يا دكتور انا مش معترد علي ايرادت ربنا بس..... و كان بيعيط علي ابنه.
الدكتور:الطفل لازم نعملو العمليه في اسرع وقت.
سرحان:اعملها بسرعه.
الدكتور:بس التكلفتها عاليه شويه.
سرحان:كام.
الدكتور:50000 خنيه.
سرحان اتفاجئ من الرقم و ساب الدكتور و مشي بيفك في ابنه الهيموت لو معلش العمليه و خطر في باله عرض مالك و جري عليه وقلوه.

سرحان :ازتاز مالك .
مالك:فكرت.
سرحان:الحق ابني.
مالك:في ايه ماله.
سرحان:حكاله الحوار.
مالك:ايه المطلوب مني.
سرحان:انا وفقت بس سبني اجبها لمراتي بالتدريج بس العمليه غليه.
مالك:انا هقلهم يعملوها و هروح ادفع بس كده الاتفاق هيتم و هديك مليون مش نص و هاخدو اعلجو و اربيه اتفقنا.
سرحان:ماشي بس الحقوه بس.

مالك راح دفع و قلهم يعملولو العمليه.

عند فاديه.
فاديه فاقت مالبنج و سرحان كان جمبها.
لما فاقت و اعدت و بقت كويسه سرحان قلها علي العمليه و تمنها و قبل ما ترد قلها انو مالك دلع و الواد عملها و بقي كويس و قلها انه هيديهوم مليون جنيه مقابل انه يعلجه و يربيه و حكلها مالك طلب ليه الطلب ده و قلها علي الحصل لاميرة قلها كل ده و هي متفجئ و حزينه علي ابنها و مش عرفه تقول ايه ولا تعمل ايه و بردو كانت بتفكر في مصلحه ابنها و انه لو معملش العمليه هيموت اعدت تفكر قطع تفكرها سرحان و قلها.
سرحان:هتسميهم ايه.
فاديه:^بعياط^ عمر و كارمن.
سرحان مسحلها دمعها هيبقي كويس و هيعيش مرتاح متقلقيش .

نسبهم يفكروا و نروح نشوف اميره و مالك.

مالك:حبيبتي ازيك انهرده احسن.
اميره:انا كويسه بس عيزه اشوف ابني.
مالك:متخفيش هتشوفيه .

مالك سبها و راح لسرحان.

مالك:عملت ايه.
سرحان:وفقنا بس بشرط.
مالك:هااا.
سرحان:تسميه عمر.
مالك:مفيش مشكله .
سرحان مشي و راح يطمن علي عمر و كان بقي كويس بعد.معمل العمليه و بعدها راح يسجل بنته (كارمن) و مالك راح قال لاميرة ايه رأيك في عمر .
اميره:حلو اوي يا حبيبي.
مالك:ماشي انا رايح اسجله .

و مشي لقي سرحان رايح فا قال يخده معاه في العربيه و راحوا سجلوا البيبيهات و رجعوا لمرانتهم.
Stop🔜
عمر بيبي شعره ناعم و اسود و كان عنده مشكله في التنفس بس خف بعد العمليه و كارمن بنت حلوه اوي و شعرها طويل و ناعم و هما توأم مش متطابق (مش شبه بعض)
Back🔙

و بكده يكون انتهي الفصل الخامس و اكتبوا رأيكم في الكمنتات و استنوا الفصل السادس جامد اوي وفيه مفجأت😉❤

أخي حبيبي 👩‍❤️‍👨❤️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن