Yeni Bir..

4 0 0
                                    

Eski duygular, eski olgular, eski düşünceler, gün geçtikçe bizi biz yapan bu eski kirler..
Bazen yardımcı oluyor, bazen de yürüdüğün yola bir taş belki de..
İnsanın kendi benliğinden sıyrılıp kendine bakabileceği bir zaman dilimine ihtiyacı var bazen. Ama ne yazık günümüz şartlarında bu yapılması mümkün olmayan bir lüks.
Hayat, koşturmaca, sinir ve stres derken biriken kirli duygular olabiliyor daha önce bununla ilgili bişeyler karaladım mı bilemiyorum. Dönüp artık eski düşüncelerime bakamıyorum. Baktığım zaman yine o düşüncelere çekilir miyim? Yine birşeylerden korkup geri kaçar mıyım diye sanırım bakmayacağım.
Beni ben yapan bu halimle ilerlemeyi düşünüyorum.
Ben büyüdüm belki de daha büyümem lazım. Büyümek sadece yaşla olan bir durum değil. Düşüncelerim büyüdü, bişeyler için çabalamam büyüdü. Çabalayıp yarım bırakmaktan düşüncelerimle bu iş olmaz demektense bir yola girmek bir işe başlamak artık tam da benlik bir durum sanırım.
Yeni ben merhaba kapımı sana sonsuz bir şekilde açıyorum. İçine kapanık, düşüncelerini hayata geçirmekten korkan, bişeyler yapabileceğini bildiği halde hiçbir şey yapmaya hevesi olmayan eski ben ise üzgünüm ama üzgün değilim gittiğin için. Yeni bir ben, yeni bir hayat, yeni bir serüven, yeni bir yapı ile ileride hayatım nasıl şekil alacak bilmeyerek ve korkmayarak yola seninle çıkıyorum.

İlk Yayın Deneme HatasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin