ساكتفي بجملتين فقط💑
عشقتك منذ البدايه❤
وساحبك حتي النهايه 💞🔥(ايمان محمد)
كان يبكي بكاء طفل فقد امه فقد الحنان والدفاء وحب الذي كانت تحيطه. بيه كان يقسو عليها ولاكنه كان مجبرا علي فعل هذا
فاما البعد او الفراق يا معشوقتي 💔
كان يتذكر كل شي ضحكاتها مزاحها ختي بكائها يتذكر تلك المره التي حاولت الانتحار فيها كان يقف خارج الغرفه سمع كل شئ قالته سمع كم تالمت في بعده ...اه يا حبيبتي ليتني ما تركت لحظه واحدا وعشت معكي اسعد الايام ... ولاكن هااا هو قد فات الاوان الندم وبماذا يفيد الندم بعد فقدانها هل سوف يعيدها مره اخرى ياليت كان هذا كابوسا واستيقظ منه ....
ياسين ببكاء: لو انتي مش معايا يبقي انا مش هينفع اعيش في الحياه اللي انتي مش فيها يا حبيبتي...
وفي لحظه عدم وعي وتفكير وقد تمكن منه شيطانه وصور له ام الموت هو الحل الوحيد قفذ في البحر في منطقه عميقه تاركا جسده تسحبه الامواج ممستلما لتلك السحابه السوداء التي احاجتته من جميع النواحي...
ولاكن فجاءه شعر باحد يجذبه ويسبح بيه الي الشاطئ ...وعندما فتح عينيه وجد فهد امامه ينظر له بغضب شديد اما هو نظر له بضعف لا يستطيع تبرير ما كان يفعله...
قاطع تفكيره لكمه تلقاها من فهد ...
فهد بغضب:انت متخلف يا ياسين انت كنت بتعمل ايه هااا تفتكر لما تموت نفسك الامور هتتحل هااا رد عليا انت ساكت ليه
نزلت دموع ياسين كشالالات ينظر لفهد بضعف وكسره لاول مره يرها فهد فيه عينيه...
اقترب منه فهد وعانقه بقوه مربتا علي ظهره حتي يهدا... لاكن ياسين بداء في ضربه علي ظهره بقوه يخرج كل ما في قلبه من حزن وانهيار اما فهد فقد ازداد من احتضانه ...
ياسين ببكاء:انت اللي قولتيلي اعمل كده انت السبب لو عملت اللي قولتيلي عليه كان زماني متجوزها وعايش معها اعمل ايه دلوقتي وهي ماتت وسبتني هااا قولي اعيش ازاي من غيرها ....
فهد بهدوء: اهدي يا ياسين رهف عايشه اهدي
ياسين بامل :رهف عايشه عايشه ازاي طب طب العزاء وناس اللي بتعيط ديه ايه
فهد بهدوء:رهف هربت يا ياسين وسابت رساله انها مش هتتجوز ايمن وسابت دبله الخطوبه بتاعتها وهربت وكرد اهلها الطبيعي منعا ل اي فضيحه قالوا انها ماتت فهمت. ...
ياسين بابتسامه وهو يمسح دموعه:بجد طب طب عرفت هربت فين ومنين
فهد بهدوء: فاكر ساعت لما وصلتلنا رساله التهديد
(فلاش باك)...كان يجلس فهد في بيته يفكر في معشوقته وكيفيه جعلها تصاله وتشفع له غلطاته رن جرس الباب ففتحت له الخادمه وبعدها دخلت ممسكه بصدوق
أنت تقرأ
مجنونه رسمي(الجزء الاول من سلسه عشقي المجنون والمتملك ❤)
Humorهي مجنونه مرحه فاتنه الي حد اللعنه وبريئه لا تعلم معنا الخبث لاكن إذا تعرض لها شخص تنقلب 180 درجه عنيده جدا لم يسطيع اخد ترويضها الا هو هو قاسي الملامح وحاد الطباع يكره جنس حواء بس حبيبته التي خدلته واحدثت فجوه كبيره في شخصيته ولاكن هل من الممكن...