الفصل السابع والعشرون
~~~~~~~~~~~~~
صدمه ...حياته حبيته معشوقته ومالكه قلبه الوحيده اصبحت ملكا لغيره ...اصبحت حلال لغيره بعدما فعل المستحيل ليضمن سلمتها بعد كل هذا ينتهي الامر بتلك الطريقه ليست تلك نهايه التي رسمها في عقله لقصتهم ....ياسين بصدمه:رررهف ...انتي ..اتجوزتي
رهف بالم تحاول اخفائه :ايوه يا ياسين عقبالك انت و جومانه...
ياسين بضحكه الم : وعقبالي ليه مخلاص عموما الف مبروك يا رهف ...
رحل ياسين بسرعه من امامها قبل أن تساقط دموعه المتحجره امامها ...
لينا بعدم فهم : رهف انتي بتهزري اتجوزتي ازاي مش فاهمه انتي مش ....
رهف بسرعه:هفهمك بس لما نعض مع بعض
قال هشام بابتسامه وهو يقبل يدها:انا هعمل مكالمه وراجع يا حبيبتي...
اكتفت رهف بابتسامه كالرد وذهبت لتفعل شئ ...ما سوف يغير مجري حياتها من الان والي الابد ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
لينا بمرح:فهود ايه يا بابا فين خاتم انا اتنصب عليا في الجوزاه ديه ولا ايه ...فهد بضحك:يبنتي اتهدي بقاا قرفتيني ...
ثم امسك يديها وذهب الي والدها واستاذن منه أنهم سوف يذهبون فسمح لهم ...
ركب لينا وفهد السياره وبدأت لينا فيه عادتها وهي الغناء
لينا بغناء:متجهزيني يا ماما اوام يا ماما ده عريسي هيخدني بسلامه يماما...
فهد:بس يا حبيبتي والا صدقيني هسكك قفي صباحي يروقك
لينا بمرح:يااااه دكري ايوه كده يفهد هو ده فاي احلامي اللي يبقي راجل حمش كده مرو هدومه يمسيني بعلقه ويصبحني بعلقه ...
فهد بضحك:بس كده دانت تومر يا عسل ...
لينا بمرح:اشمني مسكت في ديه يا بن ناديه ولا عجبتك
فهد:يلي علشان وصلنا ...
نزلت لينا مع فهد لتري انها امام البحر في مشهد رائع جدا وهو مشهد غروب الشمس كأن الشمس تغرق في المياه لتعطي مشهدا رائعا فسبحان من صورهليأتي فهد يحتضنها من الخلف قائلا بهمس : انهارده يوم اللي بقيتي ملكي فيه انهارده يوم اللي الشمس ديه هتغرب وشمسك انتي هتشرق في قلبي هتفضلي طول حياتي اول حب وعشق في حياتي واول دقه حب في قلبي هتبقي امي ومراتي وقبل ده كله بنتي هتفضلي انتي الحضن اللي يحتويني وقت ما كون تعبان من الدنيا ههرب من الدنيا ديه كلها علشان ابقي فحضنك انتي ...تقبلي عشقي وحبي المجنون ليكي. تقبلي فهد بكل عيوبه وبروده وعصبيته تقبليني يا لوليتت قلبي وحياتي ....
قال اخر كلامه وهو يركع فاتحا علبه يوجد بها خاتم رائع من الالماس تبهر بيه العيون ...
أنت تقرأ
مجنونه رسمي(الجزء الاول من سلسه عشقي المجنون والمتملك ❤)
Humorهي مجنونه مرحه فاتنه الي حد اللعنه وبريئه لا تعلم معنا الخبث لاكن إذا تعرض لها شخص تنقلب 180 درجه عنيده جدا لم يسطيع اخد ترويضها الا هو هو قاسي الملامح وحاد الطباع يكره جنس حواء بس حبيبته التي خدلته واحدثت فجوه كبيره في شخصيته ولاكن هل من الممكن...