الفصل التاسع والعشرون (والاخير)🔥😈 ج١

21.8K 656 73
                                    

وصلوا امام مخزن وجذب ياسين يد رهف بقوه وهي تحاول المتصاص منه الي أن وجددت الصدمه حينما وجددت هشام ممد علي الارض غارقا في دمائه وبجانبه جومانه التي لم تسلم من عقاب ياسين

رهف بصدمه:ايه ده مين عمل فيهم كده ...

ياسين بغضب :مش دول هما اللي فرقونا عن بعض ااااااهو اختلك حقككك من كل اللي اذاكي ... بس دلوقتي مفيش حاجه هتبعدك عني تاني انتي فاهمه هتبقي ملكي للابد

ثم اخرج من جيبه مسدس ووجه نحو هشام
قائلا بغضب : اطلبي منه الطلاق يلي يللللللي...

رهف بخوف:ياسين اعقل يا ياسين ونزل اللي في ايدك ده ...

ياسين بغضب وهو لا يري شئ:هقتلووووووا يلللللللللي ....

رهف بخوف وبكاء:طلقني يا هشام ارجوك هيقتلك.....

هشام بتعب:للل...ااا ان بحبك ووو..مش هسيبك ابدا ....

التمع الشر في اعين ياسين بغضب وضغط علي الذنات فانطلق منه رصاص جاءت في هواء عندما رفعت رهف يده وهي تبكي وتصرخ في هشام قائله:طلقني يا متخلف انت ....

هشام بتعب:بسسس... اناااا...

رهف ببكاء وهي تنظر لياسين الغير واعي لاي شي :طلقني انا وانت عارفين أن ديه اصلا لعبه يللللللي انجززززز...

هشام بتعب:اننننتي ....طاااالق...

ثم اغمي عليه فهو لم يتحمل الام جسده المليئ بكدمات وجروح البليغه ...

نظر ياسين الي رهف المنهاره بخوف عليها:ااانا...اسف يا رهف ...متعيطيش يا حبيبتي...انا عملللت كل ده علشانك....علشان تبقي معايا... ارجوكي بطلي عياط والله دموعك ديه بتقتلني ... طب ..طب... متعيطيش والله ارحملي تموتيني بمسدس ده ولا اني اشوفك بتعيطي ...

امسك رهف بمسدس ولقته بعيدا عنهم ثم احتضنت ياسين بقوه دافنا راسها في رقبته تبكي بشده ...

رهف ببكاء:انا اللي اسفه ... بسبي كنت هتقتلوا ...وتروح في داهيه ... انا اسفه والله مكنش قصدي يا ياسين. .... سمحني ...

امسك ياسين وجهه بين كفيه ومسح لها دموعها. وقبل مقدمه راسها بحنان كانه يخبرها انه سامحها ...

ثم سحبها خلفه متجها الي السياره واركبها بها واخرج هاتفه واتصل باحد الحرس وقال له:ابقي ارمي هشام ده خلاص مبقاش محتجينه في حاجه اما جومانه ابعتها لصحبها وقولوا ميلعبش بديله معايا تاني ...

اغلق هاتف وركب سيارته ناظرا الي رهف بعشق وحب لم يتغيرا بدالته ايه بنظره لامعه من حبها له وشغل السياره متجها الي حياتهم الاي بداءت من الان بعيدا عن اي اتفاقات واي حقد وحسد الي مستقبل سوف يرسموا مع بعضهم ....

ولاكن هل سوف تستمر حياتهم سعيده هنيا ام أن القدر راي اخر...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
حاول جاسر السير ولاكنها سقط فجاءه بتعب فوق نغم ممجعل الآتين يقعون علي السرير وهو فوقها ...

مجنونه رسمي(الجزء الاول من سلسه عشقي المجنون  والمتملك ❤)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن