وضمني ضمه قويه ❤
استمع فيها لدقات قلبك 💞🔥استيقظت لينا من نومها فوجدت فهد يحتضنها بقوه كانهو يخشي هروبها نظرت له بحب كيف لها في كل مره أن تسامحه كيف له سحر عليها هكذا أهذا هو الحب التي قرات عنه في الروايات ...
لينا بمرح:مكلفش فيا بقي وهيعمل فيها ظابط حتي وهو نائم
نظرت لوجهه يا الله من وسامته التي تحط بقلبها الرقيق تلك الرموش الكثيفه التي تحيط جمال عينيه الرماديه التي تسحرها ...
ذلك الجسد الملئ بعضلات ذات الهاله المخيفه
لينا بمرح:اموت واعرف نافخ نفسه من عند اي بتاع كوتش ده ولا ايهلمست خده برقه وقالت له بحب خالص وصادق: هتعمل فيا ايه تاني يا فهود انا بحبك لا ده انا بموت فيك بس لازم اعقابك يا حبيبي علشان متجرحنيش تاني علشان المره الجايه صدقني هتكسر وهبقي جسد بدون روح...
قامت بازاحه ذراعه من عليها برفق وقامت واتجهت نحو الحمام واستحم وتتجهز لان اليوم هو يوم فرحتها يوم يربط اسمها علي اسم وكنيه معشوقها ...الوحيد فهد فقط فهد....
اما عن فهد فهو كان غارق في احلامه او ربنا كوابيسه كان يري لينا تقف علي حافه جبل شاهق الارتفاع وتبتسم وتقول له بهمس :انا اسفه
ثم تقع من الجبل الي الاسفل في المياه ولا يرها
فهل تلك النهايه ...افاق فهد من نومه وهو يصرخ بهلع :لينااااااااااا
خرجت لينا بسرعه من الحمام علي صوت صراخه تقول بفزع وهي تتجه اليه :فهد فيه ايه مالك. ...
واتجهه اليها من فهد بقوه محتضنا ايها بقوه ساحقا ايها داخل احضانه الدافئه يكاد يدخلها داخل قفصه الصدري ليستريح و يتاكد انها لم ترحل
فهد بحب بعدما هدأ قليلا :لينا مهما حصل ومهما بعدنا اوعي تسبيني يا حبيبتي انا من غيرك ولا حاجه انا من غيرك اموت لو فيوم كان لازم تضحي اوعي يا لينا تتضحي بنفسك ماشي مهما حصل خليكي قويه واتكدي اني مش هسمح يحصلك حاجه بحبك يا قطته قلبي ....
لينا بمرح:مانت لو مسبتنيش دلوقتي هفيص في ايدك ...
اخرجها فهد وقال بضحك: عمرك ما هتتغيري هتفضلي طول عمرك مفسده اللحظات الرومانسيه...
لينا بمرح: رومانسيه اي وتلزيق اي يا بني انا مش بتاعته الكلام ده انا ست طول عمري جامده..
فهد بحب وهو يلمس وجهها برقه:طب ايه
لينا بغباء:ايه
فهد بغيظ:ايه
لينا بمرح:لا هنوعض كده كتير انكز يا كابتن انا بنام بدري
فهد بغيظ: انهارده كتب كتابك يا عروسه ...
أنت تقرأ
مجنونه رسمي(الجزء الاول من سلسه عشقي المجنون والمتملك ❤)
Humorهي مجنونه مرحه فاتنه الي حد اللعنه وبريئه لا تعلم معنا الخبث لاكن إذا تعرض لها شخص تنقلب 180 درجه عنيده جدا لم يسطيع اخد ترويضها الا هو هو قاسي الملامح وحاد الطباع يكره جنس حواء بس حبيبته التي خدلته واحدثت فجوه كبيره في شخصيته ولاكن هل من الممكن...