help me, please ?

25 8 20
                                    

Итак, меня сейчас так передёргивает и, вообще, я просто ненавижу эту тему ,потому что мне так страшно (?).

Мне нужен совет от взрослых,а именно от людей кто уже учиться в университете (не важно вы только поступили или же учититесь уже на 2/3 курсе ,вообще без разницы).

Как вы поступили туда ? В плане ,вы пережевали ? Как вы определились вообще с профессией/ с специальностью?
Вас не держал страх ,о том что вы скоро вступите в большой мир ?

Я как маленький котёнок, который боится и шарахается взрослых и боится сделать что-то неправильно.

Боже,мне говорят что пора выбирать профессию,но я иногда не знаю какие носки мне выбрать ! О какой професии и институте идёт речь, вообще?

Пожалуйста заберите меня к себе, дайте шоколадного молоко и укройте одеялком как ребёнка.
Взрослая жизнь - вообще не моё.

----

So, I am so cranky right now and, in general, I just hate this topic because I'm so scared (?).

I need advice from adults, namely from people who are already studying at the university (it doesn't matter if you just entered or you are already studying at 2/3 of the course, it makes no difference at all).

How did you get there? In terms of, have you chewed? How did you decide on your profession / specialty in general?
Were you not afraid that you will soon enter the big world?

I am like a little kitten who is afraid and shy of adults and is afraid to do something wrong.

God, they tell me that it's time to choose a profession, but sometimes I don't know which socks to choose! What profession and institution are we talking about, in general?

Please take me to your place, give me some chocolate milk and cover me with a blanket like a child.
Adult life is not mine at all.

|•EUPHORIA•| diaryМесто, где живут истории. Откройте их для себя