~3.BÖLÜM~

1 0 0
                                    

     Akşam yemeği sırasında bugünkü sesler ve gölgeleri düşünüyordum. Bunları birine anlatsam ne derlerdi... Deli, psikopat? Hiç iştahım yoktu. Afiyet olsun diyip sofradan kalktım ve odama gittim. Aslında burda yanlız kalmak istemiyorum. Ama gidip bunları anneme anlatacak değildim ya...

    Aniden kapı açıldı ve annem içeri girdi.

"Öykü seninle konuşmamız gerekiyor."
"N'oldu bir sorun mu var?"
"Evet var, konu sensin..."
"Ben mi?"
"Neyin var senin iki gündür doğru düzgün bir şey yemedin dün sabah da betin benzin atmıştı.."
"Yorgunum sadece anne bir sorun yok..."
İnanmadığı belli olacak şekilde " İyi o zaman sen biraz dinlen." Dedi ve odadan çıktı. Bu yaşadıklarımın sebebi ne olabilirdi ki...

                            ❤️❤️❤️

  Gece saat bayağı ilerlemişti. Saat 3 e yaklaşıyordu. Telefonum titredi. Bir mesaj gelmiş

05** *** **** : Beni bul...

Bu neydi şimdi? Cesaretimi toplayıp karşılık verdim;

Öykü: Sen kimsin ve benden ne istiyorsun!

05** *** ****: Öğreneceksin...

Öykü : Bana ne istediğini söyler misin lütfen!

05** *** **** : Gerçekten öğrenmek istiyor musun?

Öykü : Bu bir şaka mı!?

05** *** **** : gerçekleri öğrenmek istiyorsan ipuçlarını takip et...

Öykü: Hangi ipuçlarını?

05** *** **** : şimdi uyu...

Öykü : ne uyuması?

05** *** **** : ipuçlarını öğrenmek istiyor musun istemiyor musun?

Öykü : peki...

Delirmemek elde değil ... Hızla yatağımdan fırlayıp Doruk'un odasına gittim. Ne kadar didişsekte asla sırlarımızı saklamaz ve kimseye söylemezdik... Uyumadığını çok iyi biliyordum. Oyuzden hiçte sessiz olmadan odaya daldım. Kulaklık taktığı için beni duymadı gidip yatağına oturdum hiç bu tarafa bakmadan "İyi misin sen?" dediğinde gerçekten şaşırdım. Kulaklığı masanın üzerine bıraktı ve yanıma oturdu. "Neyin var senin dünden beri?"
Sadece yüzüne baktım ve telefonu açıp eline verdim. Sonra ben kapıyla bakışmaya devam ettim. Sonra gözleri şaşkınlıkla bana döndü. Sonra gidip kendi telefonunu aldı ve yanıma geldi. "Beni burda bekle." dedi ve balkona çıktı. Bı konuşmanın ardından yanıma gelip "Odana git ve giyin ." dedi.

"Neden ki kiminle konuştun?"
" Arda... Gidip onu bulacağız."
Arda Doruk la çok yakın arkadaştı. Arda da Bi kadar okadar sır tutardı.

"Nasıl?"
"Konum bulma uygulamasıyla..."
"Sen bir dahi olmalısın!"
Dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum. Tam odadan çıkacaken
"İyide nasıl gideceğiz?" dediğimde sırıttı ve " O kadarınıda düşündük herhalde." dedi ve odadan çıktım.

KÂBUS...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin