|37502| Letters From Norman

123 4 0
                                    

𝙴𝚖𝚖𝚊, 𝙰𝚣𝚊𝚕𝚎𝚊:

𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚗𝚘 𝚎𝚊𝚜𝚢 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚙𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜, 𝚜𝚘 𝙸'𝚕𝚕 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚊𝚢 𝚒𝚝 𝚘𝚞𝚝𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝:

𝚁𝚊𝚢 𝚒𝚜 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚍𝚒𝚎.

𝙰𝚣𝚊𝚕𝚎𝚊, 𝙸'𝚖 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕, 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚊 𝚜𝚙𝚢 '𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚞𝚜 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚐𝚎𝚝 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍'. 𝙷𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚒𝚗𝚌𝚕𝚞𝚍𝚎 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏.

𝙷𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚍𝚒𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚐𝚒𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐. 𝚆𝚑𝚢? 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠, 𝚋𝚞𝚝 𝚠𝚎 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚑𝚒𝚖. 𝙹𝚞𝚍𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢, 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚑𝚎'𝚕𝚕 𝚐𝚎𝚝 𝚜𝚑𝚒𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚚𝚞𝚒𝚎𝚝𝚕𝚢. 𝙷𝚎'𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝙱𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝, 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑?

𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚒𝚗𝚟𝚎𝚜𝚝𝚒𝚐𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚊𝚐𝚘, 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊 𝚜𝚝𝚊𝚜𝚑 𝚘𝚏 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚏𝚞𝚎𝚕 𝚋𝚘𝚝𝚝𝚕𝚎𝚜 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚗𝚎𝚊𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚍. 𝙷𝚎'𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚊 𝚏𝚒𝚛𝚎. 𝙱𝚞𝚛𝚗 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏, 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚊 𝚏𝚒𝚛𝚎 𝚝𝚘 𝚍𝚒𝚜𝚝𝚛𝚊𝚌𝚝 𝙼𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚎𝚝 𝚞𝚜 𝚎𝚜𝚌𝚊𝚙𝚎.

𝚃𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚕𝚊𝚗. 𝙸𝚝'𝚜 𝚊 𝚌𝚛𝚊𝚣𝚢 𝚝𝚛𝚞𝚖𝚙 𝚌𝚊𝚛𝚍, 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎'𝚜 𝚊𝚖𝚊𝚣𝚒𝚗𝚐.

𝙰𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚙𝚛𝚎𝚙𝚊𝚛𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗, 𝚒𝚝'𝚜 𝚊 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚙𝚕𝚊𝚗; 𝚊𝚜 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚕𝚎𝚝 𝚞𝚜 𝚍𝚒𝚎, 𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚕𝚊𝚗. 𝙸 𝚜𝚎𝚗𝚝 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚠𝚘 𝚜𝚎𝚙𝚊𝚛𝚊𝚝𝚎 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚍𝚎𝚝𝚊𝚒𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐.

𝙶𝚘𝚘𝚍 𝚕𝚞𝚌𝚔,
𝙽𝚘𝚛𝚖𝚊𝚗

Azalea turned over the letter, frowning slightly; her face immediately reddened at his first two sentences.

𝙰𝚣𝚊𝚕𝚎𝚊,

𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚁𝚊𝚢.

𝚈𝚎𝚜, 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎-𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚒𝚖.

𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚑𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚎𝚗𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝~

𝙱𝚞𝚝 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚢, 𝙸'𝚕𝚕 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚊 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝 ;)

𝙰𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢, 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚁𝚊𝚢 𝚊𝚜𝚒𝚍𝚎, 𝙸'𝚕𝚕 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚗.

Let's Escape Together *BOOK 1*Where stories live. Discover now