Jak długo trwa zmiana rzeczywistości?
Zabiera tyle czasu, ile uważasz, że to zajmuje. Nie możesz, a ja absolutnie nie mogę porównać niczyjej zmieniającej się podróży z twoją. Nawet o tym nie myśl. To zależy od osoby i jej poziomu wiary.
Skąd będę wiedzieć, że się przeniosł*m?
Jeśli zmieniasz się świadomie, poczujesz, jak otoczenie zmienia się w to, co jest w Twoim DR / WR / TR.
Jeśli zmieniasz się nieświadomie (we śnie), obudzisz się w wybranej przez siebie rzeczywistości.
Czy shifting jest zły?
Nie, nie jest to nic złego. To nie jest zło, to nie oszukiwanie życia. Zmieniamy każdą sekundę, każdego dnia, nie zdając sobie z tego sprawy. To naturalne. Wszystko, co robimy, to świadomy wybór życia, które chcemy prowadzić.
* Rząd i CIA o shiftingu, wiedzą od dziesięcioleci i nic nie powiedzieli. Wiedzieli o podprogramach(sumbliminalach) i umieścili je w naszej muzyce, radiu itp. W rzeczywistości próbowali wmówić nam, że musimy ciężko pracować, aby zaspokoić nasze pragnienia. Co nam to mówi? Wszystko, co nam powiedzieli, to kupa śmieci. Zasługujesz na to, by żyć tak, jak chcesz, koniec. Robimy to poprzez shifting.
Czy ludzie będą wiedzieć, że zmienił*m swoją rzeczywistość?
Ludzie w twoim DR / WR / TR nie będą wiedzieć, że ją zmieniłeś, chyba że chcesz, aby wiedzieli. Możesz napisać, że oni wiedzą, jeśli chcesz, ale nie będą wiedzieć, ponieważ jedyną różnicą w tobie będzie to, że twoja świadomość swojej rzeczywistości jest skierowana na twojego DR / WR / TR, i oczywiście nie możesz wiedzieć, czy ktoś jest świadomy rzeczywistości.
Czy zapomnę o CR?
Jeśli chcesz. Możesz napisać, że zachowujesz, bądź tracisz swoje wspomnienia.
Jaka jest najlepsza metoda zmiany?
Nie ma „najlepszej metody". Podobnie jak ludzie są różnymi typami uczniów (wzrokowymi, słuchowymi itp.), Istnieją różne rodzaje metod dostosowanych do różnych osób. Znajdź własną metodę opartą na swoich najsilniejszych umiejętnościach i trzymaj się tego.
Jeśli nie wiem, co napisać, czy mogę zostawić to wszechświatowi?
Po pierwsze. Nie pozostawiasz tego wszechświatowi, pozostawiasz to swojej podświadomości. Po drugie, Twoja podświadomość już wie, co chcesz, więc nie będzie to całkowita niespodzianka, tylko to, czego chcesz. A przede wszystkim nie musisz nawet pisać scenariusza, ponieważ, jak powiedziałam, Twoja podświadomość wie wszystko.
Skąd mam wiedzieć, że to wszystko jest prawdziwe?
Jeśli nie wierzysz, to po prostu nie wierzysz, istnieje wiele źródeł dostarczonych dowodów. Ostatecznie to od Ciebie zależy, czy przeprowadzisz badania i uwierzysz.
Czy muszę pisać na papierze?
Nie, możesz spisać swój skrypt na czymkolwiek, laptopie, telefonie, komputerze, nawet w błocie, jeśli chcesz. Nie ma znaczenia gdzie.
Czy afirmuję głośno czy w głowie?
W twojej głowie, kiedy próbujesz się zmienić.
Czy utknę w moim DR / WR?
Oczywiście, że nie. W ten sam sposób, w jaki nie utkniesz w tej rzeczywistości, będziesz mógł się z niej wydostać, jeśli chcesz.
Jak się cofać? Czy kiedykolwiek wrócimy?
Nie utkniesz w swoim DR / WR / TR. Możesz wrócić tą samą metodą, której użyłeś do zmiany. Większość ludzi pisze, że mogą zmienić tylko jedną myśl. W przypadku DR nie ma „jeśli", to jest cokolwiek zechcesz, więc nie ma ryzyka, że zostaniesz tam uwięziony. Wracasz, jeśli chcesz. Np. Możesz zapisać: „gdy zaklaskam trzy razy, wrócę do CR", „gdy powiem: chcę iść do WR, to przejdę to WR", „gdy usłyszę swój budzik, to natychmiast przeniosę się do CR", itp.
Czy mogę napisać, że rok w mojej upragnionej rzeczywistości to minuta w tej obecnej?
Tak, możesz zapisać X czasu w swoim DR = Y w CR.
Co dzieje się w naszej CR, kiedy się zmieniamy?
Twoja CR trwa, jak zwykle. Tak jak twój DR trwa nawet bez ciebie.
Jeśli zostawię klona w tej rzeczywistości, a potem wrócę, skąd mam wiedzieć, co się stało?
W ten sam sposób będziesz mieć wspomnienia z DR podczas zmiany: po prostu wiesz. Trudno to wyjaśnić, ale będziesz dokładnie wiedzieć, co się działo, gdy Cię nie było.
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, to śmiało pytajcie.
Będę na bieżąco uzupełniać, zrobię również kolejny rozdział na metody, które mogą wam pomóc przenieść się do DR!
CZYTASZ
Shifting Realities - | PL |
RandomJeśli interesujesz się shiftingiem, to ta książka jest stworzona właśnie dla Ciebie! Znajdziesz tutaj potrzebne informację, metody dążenia do shiftingu. Możesz również zadawać przeróżne pytania, postaram się na nie odpowiedzieć! Pamiętaj, że jeste...