Metody

61.1K 922 1.9K
                                    


RAVEN METHOD 

Jest to jedna z najpopularniejszych metod.

 Na czym ona polega?


Połóż się wygodnie na plecach ( w pozycji starfish), zamknij oczy i zacznij liczyć od 0 do 100. Pomiędzy każdym z numerów myśl o afirmacjach ("przeniosę się", "jestem w swoim DR", "uda mi się przenieść do swojego DR", może to też być jedna konkretna rzecz, wystarczy, żebyś się na tym skupił*). Licząc postaraj się wizualizować swoje DR, jedną z konkretnych sytuacji (jazda pociągiem, oglądanie telewizji, czytanie książki, wpatrywanie się w ogień w kominku itp.). 

Musisz pozostać skupion*. Gdy skończysz liczyć do 100, bez ruszania się, nadal z zamkniętymi oczami wyobrażaj sobie to, że jesteś w swoim DR (pamiętaj o szczegółach, to one są najważniejsze!).


Ważne jest, żebyś nie był* zmęczon*, musisz móc się skupić. Ważne żebyś nie zasnął/zasnęła już podczas liczenia.


SUNNI METHOD

Połóż się wygodnie i zamknij oczy. Poczuj to jakbyś był* w swoim DR. Nie musisz tego sobie wizualizować, wystarczy że to poczujesz. 

Przykład: Leżysz w łóżku w swoim DR. Jak się czujesz? Co czujesz? (dotyk, zapach) Co widzisz? Co słyszysz? 

Nie możesz tylko odpowiadać na te pytania, musisz to poczuć, poczuć że tam jesteś. 


PILLOW METHOD

Spisz na kartce papieru wszystkie afirmacje ("przeniosę się do swojego DR", itp.), po czym złóż kartkę i połóż ją pod poduszką (może to też być twój skrypt, jeśli spisał*ś go na papierze). Gdy już to zrobisz to idź po prostu spać, możesz sobie puścić subliminale i wyobrażać swoje DR.


*Będę publikować rozdziały z metodami w kolejnych dniach!

Shifting Realities -  | PL |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz