two

1.2K 20 15
                                    

W jaki sposób się poznacie?


Jeonghan:

Postanowiłaś udać się do pobliskiej kawiarni. Weszłaś do środka małej uroczej kawiarenki i od razu poczułaś na sobie czyjś wzrok. Rozejrzałaś się po kawiarni. Zobaczyłaś blondwłosego chłopaka, który wprost nie mógł oderwać od Ciebie swojego wzroku. Postanowiłaś do niego zagadać.

- Hejka, mogę się dosiąść? - zapytałaś z uśmiechem na twarzy.

- Jasne - poklepał miejsce na którym chciał żebyś usiadła. Było to miejsce koło niego.

Zaczęliście nieśmiale rozmawiać, ale okazało się, że macie dużo wspólnych tematów o których moglibyście rozmawiać dniami i nocami.

S. Coups:

Byłaś na koncercie swojego ulubionego zespołu. Nagrywałaś wszystko swoim telefonem. Tańczyłaś, śpiewałaś, krzyczałaś. Nagle ktoś Cię zaczepił. Był to jakiś chłopak.

- Hej, może głupie pytanie, ale czy mogłabyś wysłać mi gdzieś filmik z nimi? Rozładował mi się telefon, a bardzo chciałbym powspominać czasy kiedy tutaj byłem - mówił głośno tak abyś była w stanie go zrozumieć.

- No dobrze - podałaś mu swój numer telefonu.

- Dziękuję Ci bardzo - uśmiechnął się szeroko.

Następnego dnia chłopak zaczął do Ciebie zagadywać. Od tego momentu pisaliscie ze sobą codziennie. Staliście się sobie bardzo bliscy.


Hoshi:

Byłaś na wycieczce ze znajomymi w zoo. Postanowiłaś pójść w stronę klatki z tygrysami. To twoje ulubione zwierzęta. Spostrzegłaś chłopaka, który wpatrywał się w zwierzę i od razu zrozumiałaś, że też jest ich wielkim fanem. Spróbowałaś do niego zagadać. Na początku chłopak nie zwrócił na Ciebie uwagi, ale po chwili zorientował się, że ktoś przy nim stoi. Zaczęliście rozmawiać o tygrysach. Przegadałaś z nim cały swój wyjazd ze znajomymi. Musiałaś już wrócić do domu, ale zdobyłaś jego numer telefonu.

Dino:

Miałaś już opuścić Disneyland po udanej zabawie, ale twoją uwagę przykuł pewien chłopak. Zauważyłaś, że ma niemały problem. Chciał bardzo kupić pamiątki dla swojej rodziny, ale zabrakło mu już pieniędzy, które wydał na inne atrakcje. Postanowiłaś mu pomóc. Podeszłaś do niego i zaproponowałaś, że zapłacisz za niego. Okazało się, że mieszkacie w tym samym mieście więc będzie łatwo o oddanie pieniędzy. Podałaś chłopakowi swój numer telefonu, a on zaczął Ci dziękować. Pożegnałaś się z chłopakiem i wróciłaś do swojego domu.

Preferencje || 𝐒𝐞𝐯𝐞𝐧𝐭𝐞𝐞𝐧 ✔︎Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz