Era o data un baiat care se nascuse cu o boala.In fiecare vara de ziua lui uita de toti oameni inafara de familia lui.De aceea parinti nu il trimiteau la scoala si lua lectiile acasa.
Acum mai erau douazeci de zile pana la ziua lui.
Intr-o zi o fata vine la el acasa.Parinti lui pareau ca o cunosteau deja.Ea ii lasa in fiecare zi cate un buchet de flori dupa care pleca.Mama baiatului aseaza buchetele in vaze diferite in fiecare zi pana s-au strans cinci buchete.Atunci fata s-a oprit din a mai veni cu flori si a venit cu cate o scrisoare in fiecare zi.
Parinti baiatului nu l-au lasat sa deschida scrisoriile pana la ziua lui si asa fata a adus cinci scrisori.Cu o zi inainte de ziua lui i-au dat scrisoriile.In fiecare dintre ele erau intamplari despre el si ea.Baiatului nu ii venea sa creada ce citea.Ei fusesera impreuna timp de cinci ani,iar fata nu renuntase la el chiar daca el uita de ea,de fiecare data.In ultima era scris ca s-ar putea sa renunte definitiv anul asta.In acea noapte baiatul s-a gandit numai la ea.
Azi era ziua lui.
El era nascut la cinci dupa-amiaza,la acea ora era presupus sa isi piarda memoriile.Fata era si ea prezenta acolo stand la departare.
Cand ceasul batu ora cinci fata isi stransa lucrurile si dadu sa plece.Atunci baiatul fugi dupa ea si o imbratisa de la spate.Ochii fetei erau umezi,pregatiti sa lase la iveala lacrimi.
Atunci baiatul ii sopti la ureche:
-Mi-am amintit.
CITEȘTI
Small Stories
Short StoryCartea este categorizata ca fiind "terminata" fiindca capitolele nu au legatura intre ele.