Bevezetés

3.9K 75 3
                                    

Hellósztok!  Előre szólnék, hogy ez nem egy sima alap történet, hanem brutálisan, + 18 és gyomorforgató részeket is tartalmazhat. Az egész csak KITALÁCIÓ! A valóságban minden a helyén van. :D Csak saját felelősségre olvasd el! Jó olvasást, ha kedvet kaptál hozzá! ;)

"Jó kislánynak tűnöm? Ezer százalék. Kicsit kattant, kicsit rossz, mégis egy angyal bőrbe bújt szörnyeteg!"

Újabb bűn amit én követtem el. Nem nagyon érdekel, már megszoktam. Akkor és előtte élvezem, majd utána mindig leszarom és egy üveg whiskey mellett elszívom a szokásos két szál cigit. Másnap pedig már keresik is a szerencsétlent. "Hova tűnhetett? Aki látta, hívjam a mellettem feltüntettet számot vagy a rendőrséget!" Elmondom én neked, te vén róka, hogy a pincébe zártam, majd hatalmas kínok között vettem el szívének dobogását, miközben könyörgő szemeiből egy utolsó csepp gördült le, majd lebuktatta a fejét. És azt is elmondom, hogy ezután élvezettel nyúztam le róla a bőrt és a vérsejteket. Majd jöttek a belső szervek, amit a ház mögötti erdőhöz vittem és bedobtam, hogy egyék meg a vadállatok, végül a megmaradt csontot porrá zúztam és összetakarítottam és beraktam az én kis szekrénybe a többi közé. A mocskot ami magam után hagytam pedig szépen feltakarítottam. Őrült vagyok. Sokan mondták már, de én nem tehetek róla. A bennem lakó szörnyeteg öl kényszerrel, élvezettel. Csak egyet nem értek. Miért pont engem választott? Miért egy idegbeteg, emos, zombi csajt, aki még saját maga is örülne, ha ölne. De én...Rossz választás. A suliban néma, stréber tanuló voltam, ki feketében járt és rock zenét hallgatott. Sosem figyelt a gúnyokra ami belülről szét marták a szívét, majd egy nap. Mintha valami megváltozott volna. Vonzott a vér szaga, látványa és változtam. Alkatban, stílusban, tanulásban, hangilag és rászoktam a cigire meg az alkoholra. Egyet viszont meghagyott. A jó kislány szerepem. Még mindig az a jó kislány vagyok, ki szünetekben olvass vagy tanul és zenét hallgat. Nem tudom, miért csinálja ezt velem, de élvezi, hogy nem tehetek ellene semmit. Ő már hozzám tartozik. Ő tesz erőssé, bátorrá, legyőzhetetlenné. És én ezt így adom vissza. Átveszi a cselekedeteim felett az irányítást, de nem veszi el az összképet. Belém akarja nevelni, hogy már automatikusan csábítsam el, fektessem le majd, vigyem le a pincébe és hosszú kínzások után öljem meg. Majd takaríthatok. Felhorkanok gondolatomra, majd kiürítem a pohár tartalmát és elnyomom a cigit. Hasam a hűtőhöz hív, de agyam más diktál. "A következőt akarom!"

I'm a fucking monster [Zayn Malik Fanfiction]Where stories live. Discover now