- Most viszont nézőim a következő képek felkavarhatkák az önök nyugalmát. A következő történet valódi azaz nem kitalált. - nagyot nyel, mjad folytatja. - Pár napja, hogy rátaláltak a rendőrök két hullára. Az egyik tettemet egy villamosszék félébe volt lekötözve a homloka közepén egy lyukkal, ami forrásiank szerint hamar végzett vele. A másik tettem a földön hevert a jobb oldali féltekén tátongó lyukkal. Kérdezgettünk egy halottkémet, aki segítség nyújtóan válaszolt persze rendőr jelenlétébe.
"-Szóval mit tudhatunk az ügyről?
- Nem beszélhetünk még folyamatban lévő ügyről, csak annyit mondhatok, hogy a szívtelen sorozat gyilkos, ki több ezer családot tezt tönkre önmagáva, is végzett.
- Ezzel az mondja elkapták ŐT?
- Nem kaptuk el. - mosolyodik el. - Egy kamasz volt csak. Egy kamasz lány, aki sorozat gyilkos lett. És mindenki jól tudja, hogy a kamaszkorból nem maradható ki a szerelem. A lánnyal megtörtént. Szerelembe esett. A közös barátok szerint ők voltak az a pár, akik az első pillanattól vonzódtak egymáshoz. Hogy ez egy igazi szerelem volt. De egy másik fiú miatt és egy videó miatt a szerelmesek megszakították a kapcsolatott. A többiről pedig mát tudnak. Még azt eltudjuk mondani, hogy a lány 3 hetes várandós volt a sráctól.
- Huhh, hát ez...Döbbenetes. És üzenne valamit a mai tiniknek az ügyből következtettően?
- Ha lehet. Srácok egy fogadás sem é meg egy szerelmet, lányok egy fiú sem ér meg egy életett."- Elegem van ebből a szarból. Lassan 1 hete, hogy erről beszélnek nem unják még?
- Hé, Cicafiú. Tudpm, hogy Amy az uncsitesód volt, de ennyore ne kapd fel a vizet. - túr bele hajamba.
- Elég te idióta, ribanc. Nem tudsz te semmit! De majd megmutattom neked. - mondom és haját meghúzva lököm a falhoz. "Ügyesebb vagy, mint az unokahúgod! És ez tetszik." Elvigyorodom, majd péniszemet nemiszervéhez nyomva csókolom meg amit csak jobban elmélyítűnk. Bradford kilőve. Murlinger bexelve.
Sziasutok, kedves Olvasóim! Elérkeztem a történetem végéhez. Nagyon örülök, hogy voltak kommentek és csillagok is és hogy olvastátok is! Akit érdekel lesz még történetem csak nem ilyen durva hanem lágyabb. Szóval csak várjatok én meg majd jelntkezem! Puszii, Enci!
ESTÁS LEYENDO
I'm a fucking monster [Zayn Malik Fanfiction]
FanficMiért nem tudtam eltávolodni töle akkor mikor még megtehetem? Mert már akkor is ott volt köztünk az a bizonyos vonzalom. A mágnes aminek semmi nem tud már véget venni. Ha nem csókolom meg akkor még simán végett tudtam volna vetetni, de nem tettem. K...