11 Part

1K 39 2
                                    

AMY DEAD

Mire már szürkültebb lett az idő, az eső és elállt és én is hazaértem. Nem akartam beteg lenni így gyorsan egy meleg zuhanyban vettem részt, majd egy köntössel fedve testem mentem enni. Épp kész voltam a szenyával mikor csnóenhettek. Remegő kezekkel tettem le a szendvicset és indulta meg az ajtóhoz. Csak ne Zayn legyen...Ajkaim is remegni kezdtek, de lenyomtam a kilincset és kinyitottam az ajtót. Az agyam eldurran és érzem, hogy ereimben szétárad a düh. Eljött ide azok után. És érzem, most végzek vele.

- Na cica, már puszit sem kapok? - szemtelen mosoly ül ki arcára,amit egy jobb horgossal le is törlök.

- Nem volt elég a suli előtt? Rosszabbat akarsz?

- Szeretem a kemény lányokat, akik nem adják magukat könnyen. - símit végig kezem helyén, majd rám vigyorog és letámad. Lábával bezárja az ajtót és neki tól, miközben nyelvét ledugja a torkomon. Lábammal tökön rúgom, amitől ismét összeesik, de most kulcsontját összeszorítom amitől szerencsé re eszméletét is elveszti. Az adreralin tombol ereimben, így gyorsan lecipelve és odakötözve a székhez vágok bele az újabb gyilkosságba. Előkészítem fegyvereim és mielőtt felébreszteném felsiettek átöltözni. A ruha hamar meg volt viszont szememet erősen húztam ki és festettem ki. Szerettek kurvás arccal ölni. Mire vissza érek már ébredezik az a görény, de rá segíttek, így arcába öntök vúegy pohár vizet.

- Fent vagy már, nem érek rá egész éjszaka. Holnap suli. - mondom a körmömet nézegetve. Lekopott pár helyén, szóval ki is kell festenem. Remek.

- Mi a fasz? Mi a szart csináltál velem? - esik nekem idegesen, de egy pofonnal "lenyugtattom".

- Velem szépen beszélsz, megértetted? Ha nem élve fogom levágni a heréidet! - nagyot nyelve, kétségbeesetten nézz körbe majd a szemembe.

- Ki vagy te valójában? - rettegést láttok szemeibe, de én inkább elindulok az asztalhoz. Felveszek egy igen éles kést - tán a legélesebbet - és vissza felé indulok.

- Gondolom szoktad hallgatni a híreket. Hogy minden héten relytélyes módon eltűnt egy fiú, de másfél hónapja semmi hír arről, hogy újabb áldozat tűnt el. - elvigyorodom, majd a kést combom közé rakom, és megtartva helyezem a most már szabad kezeim a térdére. - Felvíditalak Chris, te vagy az újabb áldozatom. - szemeibe nézzek, majd hirtelen a kést kikapva szúrom a combjába, mire hatalmasat felüvölt.

I'm a fucking monster [Zayn Malik Fanfiction]Onde histórias criam vida. Descubra agora