الثقه في النفس 😎

75 24 45
                                    

الثقه ثم الثقه ثم الثقه......حد فاهم العباره دي ...لاء ...

طب ليه ...تعالي اقولك ... انا واحد ثقتي مهزوزه مبعرفش اقول رأي في حاجه من كتر الخوف بتخيل منظري لما اقف قدام مليون واحد واتكلم يا نهار ابيض والناس هتتريق عليا واللي هيضحك عليا واللي هيستحقراني واللي مش هيهتم بكلامي واللي ....واللي هخرج مدايق مخنوق عايز اموت مش معظمكم كده ....

حد'. لاء احنا مش كده ...
حد تاني '. ام. م. م. لاء. ا. ح. ن. ا كده

شوفتوا الفرق مين فيهم اللي عنده ثقه ..طبعاً الأول...

ليه ...حد سأل نفسه ليه .....لاء ..واحدقال اه ..

لاء ده انت واثق اوي كمان ينفع نسألك ليه....

الشخص '. وانا ايه اللي يخليني اقفد الثقه😎

انا '. لاء ياسلام وبنظاره كمان لاء عال اللي العال ...

الثقه في النفس قوة ...

ايه اللي يخليني اقفد الثقه ..

تعالي يا باشا انت العقل الباطن بيصور لك حاجات مش حقيقي بيصور لك الجانب المظلم من الشخص هو يكون بيبصلك عادي وانت تخاف منه ...لا لا لا والف لاء انت بتبص في الأرض ليه بص له بصه قوه وقول في سرك انا قوي طول ما انت باصص له هتلاقي نفسك مره واحده كنت ضغاط علي ايدك هتتفرد هتحس بشعور جميل أول مره أكون قوي الكل هيبصلي بصه وانا هعرف معناها مره ×مره ابقي داخل وسط مليون شخص وانا رافع راسي لفوق ابصلهم كلهم هيعرفوا اني عندي ثقه عاليه اوي وابتسم ابتسامه ثقه تخيلوا المنظر من نفسك انت او انتي تكونوا كده اعمل زي مقولت.....

وفي يوم دخلت نفس القاعه بنفس الناس وبصيت فوق وبعد كده بصتلهم كلهم وابتسمت ابتسامه ثقه الأشخاص دي هيجيلها زهول ازاي مش انت كنت داخل باصص في الأرض ومنحني مش عايز حد يشوفك....

لاااا انا غيرت حياتي غيرت من نفسي بقيت قوي اصد أي حد بيتكلم عني وحش وفي المره دي هيكون الوضع كالتالي.....

هيكون في الحاقدين ...والمستمتعين بحديثك و المزهولين بكلامك هتلاقي كله مركز بيبصلك بفرح من التغير ده نسبه الاهتمام زادت قوي والكل مركز لحد اخر نقطه قولتها صقفوا كلهم لجمال كلامي والرقي فيه ...ايه رأيكم في المنظر كده بقي هتحبوا تكونوا ايه الضعيف ولا القوي

البارت ده اهداء ل MohamedAhmed639001

واتمني اللي عنده مشكله في حياته الاجتماعيه يكتب في الكومنتات وانا وانتو هنقوله الصح من الغلط

النفسحيث تعيش القصص. اكتشف الآن